Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en body og bukse i det merket, størrelse 9 mnd. Men det er så smått! Babyen min på 5 mnd passer i klærne nå.. er ungen min svær, eller er størrelsene bare helt feil? 

Anonymkode: 86e48...e8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns de var gode i str, men hadde str 80 da. Lange, men noe tynne/ikke så bred i vidda. 

Anonymkode: f3f58...130

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke alltid alderen til barnet stemmer overens med størrelsen altså🙊

Er det ribb sett du har?

Har hatt det i flere størrelser selv, men føler det er smalt i passformen. Passet godt i de små størrelsene (samme størrelse som hun brukte ellers passet bra). Da var hun liten og tynn.

Nå er hun øverst på vektkurva og god og rund, og føler de klærne blir litt smale. Foretrekker myyye bedre konges sløjd sin siff serie (samme type prisklasse og utseende på klærne), men de er mye mer stretchy og behagelige til runde babyer. Har sluttet å kjøpe marmar nå selv om det er fint. Tror det passer bedre til smale babyer😊

Anonymkode: c5278...94e

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns mye i MarMar er smått i str. Det meste, faktisk. 

Anonymkode: d1ce4...a80

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det er ikke alltid alderen til barnet stemmer overens med størrelsen altså🙊

Er det ribb sett du har?

Har hatt det i flere størrelser selv, men føler det er smalt i passformen. Passet godt i de små størrelsene (samme størrelse som hun brukte ellers passet bra). Da var hun liten og tynn.

Nå er hun øverst på vektkurva og god og rund, og føler de klærne blir litt smale. Foretrekker myyye bedre konges sløjd sin siff serie (samme type prisklasse og utseende på klærne), men de er mye mer stretchy og behagelige til runde babyer. Har sluttet å kjøpe marmar nå selv om det er fint. Tror det passer bedre til smale babyer😊

Anonymkode: c5278...94e

Ja stemmer, det er det rib-settet! Babyen min er ganske lang og har en deilig rund mage, så føler MarMar er litt smalt ja, men også kort. Eneste er at størrelse 9 mnd er litt lang i armene til min på 5mnd. Skal sjekke ut Kongens Sløjd! Har kjøpt noen luer ol i det merket jeg liker skikkelig godt, men har ikke prøvd noe annet ennå. Kanskje det er bedre passform for min lille bolle 😃

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg syns mye i MarMar er smått i str. Det meste, faktisk. 

Anonymkode: d1ce4...a80

Ja, ikkesant! Da er det ikke bare at min er svær 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg syns de var gode i str, men hadde str 80 da. Lange, men noe tynne/ikke så bred i vidda. 

Anonymkode: f3f58...130

Ja, er vel mest at det er litt smalt tøy. Buksen i størrelse 9mnd strammer i livet faktisk 😂 min baby på 5 mnd er på 49% persentil, så skulle ikke tro hun var såå svær heller, men da stemmer det nok at MarMar er litt smalt 🙂

Skrevet

Jeg syns det er smått i de minste strl. Fra 50-80 kanskje. Men min lange 4 åring bruker nå strl 4 år, det passer både i bredde og lengde. Han må ofte opp en strl i bukser.

Minstemor brukte strl 6 mnd i marmar da hun var 3-4 mnd (hun er ikke stor, men helt gjennomsnittlig). Så til baby er det smått.

Anonymkode: 65cbf...c91

Skrevet

Kjøpte pysj i 62 som passer perfekt (noe stor på overkroppen). Vil si den er normal. Hun er 3 mnd idag

Anonymkode: af4e3...260

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...