Gå til innhold

Føler meg stygg etter jeg registrerte meg på tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må få ut tankene mine en plass…

altså jeg er ganske ny i datingverden å registrerte meg på tinder for 1 måned siden og har vel rundt 80 matcher

venninna mi registrerte deg på tinder for sånn 2 uker siden og er vel oppe i 220 matcher eller noe

altså vet det er ganske mye som spiller inn her

men dette blir litt som et slag i trynet sånn reality check på at jeg egt er stygg

venninna mi som registrerte seg for 2 uker siden har tinder gull og hemmelig profil, dvs at kun de hun sveiper på kan hun matche med og ingen andre kan se brukeren hennes

har egt aldri tenkt at jeg er noe særlig stygg, men når jeg fikk tallene sammenlignet med venninna så bare gikk selvtilliten så ned, kjenner jeg er ferdig med slike apper, ikke er jeg noe særlig stor heller 

jeg å venninna er samme størrelse og meget godt trente begge to

Anonymkode: ff5e1...fae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelpes… Det handler om å møte den ene som er ment for deg, og ikke hvor mange andre som synes du er pen vel? Er ikke noe vits i å samle på matcher…

Anonymkode: 37254...9b0

• Liker 23
Gjest Småbrukmann
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

altså jeg er ganske ny i datingverden å registrerte meg på tinder for 1 måned siden og har vel rundt 80 matcher

venninna mi registrerte deg på tinder for sånn 2 uker siden og er vel oppe i 220 matcher eller noe

men dette blir litt som et slag i trynet sånn reality check på at jeg egt er stygg

venninna mi som registrerte seg for 2 uker siden har tinder gull og hemmelig profil, dvs at kun de hun sveiper på kan hun matche med og ingen andre kan se brukeren hennes

har egt aldri tenkt at jeg er noe særlig stygg, men når jeg fikk tallene sammenlignet med venninna så bare gikk selvtilliten så ned, kjenner jeg er ferdig med slike apper, ikke er jeg noe særlig stor heller 

Fra en manns verden her. 
Så må du tenke litt som en mann. Kan hende alle matchene venninna di får, er pga menn ser på henne som enklere å få til sengs. 
Mens du er mere fast forhold type for menn flest. Hvem vet.
Bare tenk litt lenger enn bare det negative....🤪

Sikkert folk som aldri får match i hele tatt også. Vær glad for at folk liker deg 😛

Skrevet

Altså.... du ser på det helt feil. Spør deg selv hvorfor du er på tinder i det hele tatt. 

Og for det andre, HVA SÅ om venninnen din er mer attraktiv enn deg??? Skal du da føle deg stygg?? Ville du at venninnen din skulle følt seg stygg, om du Var mer attraktiv enn hun? MÅ det være en konkurranse?? 

Anonymkode: 67c7f...0cb

• Liker 6
Skrevet

Sveiper du på alle du ser, eller er du ganske kresen?

• Liker 1
Skrevet

Kjære ts slapp av! Du er ikke stygg!! Siden det er din første gang på tinder regner eg å med at du kanskje er litt mer kresen på hvem du sveiper på?😊 dette påvirker jo enormt? Kanskje vennina di sveiper på absolutt alt og alle?

Anonymkode: 1ad95...842

• Liker 1
Skrevet

Hva så om venninna di er mer attraktiv enn deg, hvorfor har det noe å si for deg? Det er vel massevis av folk som er penere enn deg (antar jeg)?

Det er vel ikke sånn at du har problemer med å få deg noe uansett?

Anonymkode: 9a63b...17f

Skrevet

Er disse 220 folk hun faktisk har matchet med, eller er det i det tallet også inkludert menn som bare har likt henne? Altså de som hun kan se siden hun har gull, men som hun ikke har likt tilbake?

Anonymkode: 01e8e...0b9

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Snakker du om match eller liker her? Hvis venninna de har 220 matcher etter 2 uker så er hun i hvertfall ikke kresen.

Anonymkode: 736bf...599

• Liker 7
Skrevet

Men holder det ikke med kun 1 god match? 

Tipper du har den ene gode matchen i dine 80. 

Det er ikke synd på deg. 

Hadde du surket på at du hadde 4 matcher i året så hadde jeg skjønt deg!

Anonymkode: d4688...5be

• Liker 3
Skrevet

80 matcher er mye. Er du ca. 18 år, TS? Virker som en veldig «ung» problemstilling. Hadde skjønt det om du var en sur og bitter «KG-mann» som satt der med 3 matcher på 6 måneder 😅

Anonymkode: 575da...b80

• Liker 2
Skrevet

Kan jeg spørre TS om hvor gammel du er? 

Anonymkode: 5a82f...ad2

Skrevet

Det gir ingen mening det du skriver. Du sier venninna di har på funksjonen at kun de hun har likt, kan se henne. Dvs hun har sveipet (minst) 220 menn til høyre. Ikke spesielt kresen, hun hvertfall! Ikke du heller for den saks skyld. 80 matcher? Og du synes det er lite? Du har tydeligvis sveipet veldig mange til høyre du og! Dvs flere hundre? 
Jeg har ca 20 matcher. Har hatt tinder i 2 mnd. Men så har jeg bare sveipet ca 40 til høyre totalt. Er fornøyd med det. 

Anonymkode: 752c7...5af

• Liker 2
Skrevet

Kan dere bytte profil en ukes tid,  og se hvor mye måten dere bruker Tinder på, har å si? Det er tydelig mer forskjeller enn bare utseende her. 

Anonymkode: fc72c...145

Gjest Lilleluring
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hjelpes… Det handler om å møte den ene som er ment for deg, og ikke hvor mange andre som synes du er pen vel? Er ikke noe vits i å samle på matcher…

Anonymkode: 37254...9b0

Nei men det gjør noe med en for det.... For selvtilitten 

Skrevet

For å få mange matcher må du vel være ganske ukritisk selv? 

Skjønner ikke vitsen med å telle matcher, er vel antall chatter eller dates som teller? 

Anonymkode: ed93f...4f9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

For å få mange matcher må du vel være ganske ukritisk selv? 

Skjønner ikke vitsen med å telle matcher, er vel antall chatter eller dates som teller? 

Anonymkode: ed93f...4f9

Enig.

Antall matcher sier ingenting om hvor attraktiv man er. Det sier mer om den som har 200 matcher, tenker jeg.

Anonymkode: 752c7...5af

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men hva i helvete skal du med mer enn 80 matcher ?? 

• Liker 4
Skrevet

Er det slik at mange bare bruker tinder for selvtilitsboost/ konkuranse om antall likes wow 😅. Er glad jeg ikke har prøvd meg på tinder som "datingapp", når folk bruker den så useriøst.

Anonymkode: ebc00...307

Skrevet

Når jeg er på datingapper så swiper jeg høyre på de jeg tror jeg kan få. Ikke nødvendigvis på de peneste. De peneste tenker jeg som oftest at er out of my league. 

Anonymkode: f6f62...baf

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...