Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. august 2021 #21 Del Skrevet 11. august 2021 Stekt makrell eller laks med nypoteter, agurksalat og rømme 😋 Pinnekjøtt med tradisjonelt tilbehør. Burrito/Taco/nachos. Diverse pasta retter. Kjøttkaker i brunsaus med poteter og kålstuing eller ertestuing. Vanskelig å bare velge en ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 11. august 2021 #22 Del Skrevet 11. august 2021 Artig, interessant og litt overraskende å se at det er såpass mye "traust" mat her. Men innleggene om den mest trauste maten kommer kanskje fra de eldste brukerne? Eller har jeg misforstått dagens ungdom? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #23 Del Skrevet 14. august 2021 Helt umulig å svare på. Det er så mye. Avhenger av flere faktorer. Anonymkode: cdef3...033 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #24 Del Skrevet 14. august 2021 Lafamiglia skrev (På 11.8.2021 den 11.23): Artig, interessant og litt overraskende å se at det er såpass mye "traust" mat her. Men innleggene om den mest trauste maten kommer kanskje fra de eldste brukerne? Eller har jeg misforstått dagens ungdom? Vi som er litt eldre lager og spiser nok den "trauste" tradisjonsmaten vi vokste opp på og fortsatt elsker. ☺ Anonymkode: cdef3...033 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #25 Del Skrevet 14. august 2021 Det varierer veldig. Sprøstekt and med jordskokkpuré ligger høyt oppe på lista. En hjemmelaget, hvit trøffelpizza vi har perfeksjonert blir jeg heller aldri lei. Andre favorittretter er blomkålgrateng med ostesaus og masse ost på toppen, tortellini i trøffelsaus med scampi og sopp, sushi, også er jeg svak for gresk mat (med masse hvitløk, feta, tomat, oliven osv). Anonymkode: c15a9...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #26 Del Skrevet 15. august 2021 Mammas pizza, bao/dampede boller, pinnekjøtt, bacalao, hoisin duck, mammas kjøttboller.. jeg spiser alt, men det er favorittene 🥰 Anonymkode: d27d4...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misanthropis Skrevet 15. august 2021 #27 Del Skrevet 15. august 2021 Lager disse rettene fra bunnen, på min måte slik jeg liker de krydret, og eller fylt..så her kan man jo enkelt variere. Lasagne kjøttkaker med kålstuing vårruller/ wonton kyllinggryte supper, med det som frister der og da.. potet/ purre, løksuppe, kremet blomkålsuppe, grønsakssuppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daraya Skrevet 15. august 2021 #28 Del Skrevet 15. august 2021 Kalvefilet med gnocchi og gorgonzolasaus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #29 Del Skrevet 15. august 2021 Har 3 favoritter jeg ikke klarer å velge mellom Hjemmelagde kjøttkaker i brun saus med poteter, makaroni, surkål og tyttebær syltetøy Raspeboller med flesk inni, vossakorv og kålrabiskiver Småmat og lefsekling Anonymkode: 7fb06...ba3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #30 Del Skrevet 15. august 2021 Lafamiglia skrev (På 11.8.2021 den 20.23): Artig, interessant og litt overraskende å se at det er såpass mye "traust" mat her. Men innleggene om den mest trauste maten kommer kanskje fra de eldste brukerne? Eller har jeg misforstått dagens ungdom? Hva spiser du da? Anonymkode: cb155...dd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 15. august 2021 #31 Del Skrevet 15. august 2021 Pasta vongole. Og hvit pizza med kantareller og rødløk. Piggvar med spinat, rødløk, cherrytomater og hjemmelaget hollandaise. Så mye god mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheCatLady Skrevet 15. august 2021 #32 Del Skrevet 15. august 2021 (endret) Sushi. Andebryst. Reinsdyrfilet. Sjøkreps. Pizza med ulike typer fyll. Ulike pastaretter. En skikkelig god biff med hjemmelaget bearnaisesaus, grønnsaker og ovnsbakte poteter er også en klassiker, men da må biffen være stekt sånn som jeg liker det og en viss kvalitet på kjøttet. Poke bowl eller den typen mat med rå fisk, dressing, ris og grønnsaker/frukt er jeg blitt veldig glad i. Nuddelsalat. Crispy duck. Det er utrolig masse god mat der ute Endret 15. august 2021 av TheCatLady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilhelmine Skrevet 15. august 2021 #33 Del Skrevet 15. august 2021 Taco😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 19. august 2021 #34 Del Skrevet 19. august 2021 (endret) Taco, hamburger, pizza og lasagne. Endret 19. august 2021 av Lea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #35 Del Skrevet 19. august 2021 Burger fra bensinstasjon 🤫 Anonymkode: 82aa3...984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #36 Del Skrevet 19. august 2021 En god curry med ris slår aldri feil. Lager selv med det jeg har i skapet, men blomkål passer veldig godt, og viktig med en god currymix. Ellers synes jeg kjøttkaker med brunsaus og kålstuing er helt nydelig. Anonymkode: f5ba2...14b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleluring Skrevet 19. august 2021 #37 Del Skrevet 19. august 2021 Hjemmelaget mousakka med tzatziki og gresk salat er det beste jeg vet og lage hjemme. Spiser jeg ute så er det Thaimat, Kina mat og italiensk Pizza 😍😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet 20. august 2021 #38 Del Skrevet 20. august 2021 Havregrøt ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #39 Del Skrevet 20. august 2021 Pølse i vaffel Anonymkode: 73155...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå