AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #1 Skrevet 10. august 2021 Jeg starter! Jeg elsker så mye ved han, men mest av alt elsker jeg at han er så god helt igjennom 🥰 Anonymkode: 01f03...4d1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #2 Skrevet 10. august 2021 At han er der. Hans lojalitet. Det er det jeg lengter etter i en mann, stabilitet. Anonymkode: 3898d...953 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #3 Skrevet 10. august 2021 At han er så snill mot meg og viser kjærlighet gjennom snillhet på mange forskjellige måter Anonymkode: f78a9...b6d 1
Trolltunge Skrevet 10. august 2021 #4 Skrevet 10. august 2021 Hvor opptatt han er av at jeg skal kose meg i livet. Den betydelige innsatsen han legger i å se til at jeg gjør det, fra å få meg til å le når jeg er nedfor til å kjøpe overraskende gaver og finne på kjekke aktiviteter. 3
Embla82 Skrevet 10. august 2021 #5 Skrevet 10. august 2021 Han er en person som ønsker det beste for alle, både kjente og ukjente. Han er flink til å se det beste i folk, samtidig som han tør å ta diskusjoner og være uenig. Jeg liker at han har mye kunnskap, og deler den i passelige doser. Jeg elsker at vi kan se på eller diskutere interessante ting som folk flest kanskje ikke bryr seg så mye om. Han takler at jeg er en direkte person (eller han hadde ikke passet sammen med noe annet). Vi har ganske lik balanse på hvor aktive og avslappede vi ønsker å være, det er litt greit i et forhold. Jeg liker humoren hans og han liker min. Han er god på å se mine gode sider, og sette pris på meg for den jeg er. Han er lojal, har skikkelig bra folk til venner, og vi har glidd veldig naturlig inn i hverandres omgangskretser. Og han er en ordentlig skjønn pappa, som tar bæsjebleier og tidlige morgener på strak arm. Han irriterer selvfølgelig vettet av meg til tider også, men alt i alt beundrer jeg den personen han er, og føler meg veldig heldig som har ham som kjæreste og pappa til mine barn. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #6 Skrevet 10. august 2021 At han er stabil og familiemann. Anonymkode: 56c65...c18 1
Ishavsrøya Skrevet 11. august 2021 #7 Skrevet 11. august 2021 At han er så omsorgsfull😍😍blir rørt hver gang jeg tenker på han
Roci Skrevet 11. august 2021 #8 Skrevet 11. august 2021 Vanskelig å si hva jeg elsker mest med han, han har så mange gode sider❤️ Han er snill og omsorgsfull, litt nerdete, fantastisk humoristisk sans, finnes ikke selvhøytidelig, en herlig latter og et nydelig smil, godt humør og har verdens beste armkrok😍 Og klemmene! Han er stor og "bamsete" og gir verdens beste klemmer😍 Og så er han intelligent, oppegående og samfunnsbevisst, støttende, lojal og kjærlig, og har fint hår😉 Han har selvsagt mindre gode sider også - han er ikke noe flink til å rydde, han er litt lat, liker ikke fisk, har litt samlertendenser, kan framstå som litt "awkward" i sosiale settinger fordi han er introvert og hater smalltalk og synes det er uinteressant å spise på finere restauranter, men disse tingene blir egentlig uviktige i forhold til alle de gode egenskapene hans❤️❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå