Gjest 123 eller noe Skrevet 10. august 2021 #1 Skrevet 10. august 2021 (endret) Har lest så mye bra om den her, inkludert at de blir veldig fort utsolgt, og lett på nett og googlet den, alt utsolgt ja.. lagret søk på finn.no, fikk opp noen, og skrev med en gang de ble lagt ut, men jeg var dessverre for treig siden jeg brukte hele 10 sekunder å skrive. Er det noen som vet om noen plass det fortsatt går an å få tak i den i 98/104, som tilfeldigvis har sett? Er det den beste av de beste, eller finnes det andre alternativer for regntøy med vinterfor? Endret 10. august 2021 av 123 eller noe
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #2 Skrevet 10. august 2021 Forhåndsbestill hos hermine Lillesand! Men vær rask fordi det blir som du sier lynraskt utsolgt. Anonymkode: a01c3...c0f 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #3 Skrevet 10. august 2021 skruttveig skrev (30 minutter siden): Har lest så mye bra om den her, inkludert at de blir veldig fort utsolgt, og lett på nett og googlet den, alt utsolgt ja.. lagret søk på finn.no, fikk opp noen, og skrev med en gang de ble lagt ut, men jeg var dessverre for treig siden jeg brukte hele 10 sekunder å skrive. Er det noen som vet om noen plass det fortsatt går an å få tak i den i 98/104, som tilfeldigvis har sett? Er det den beste av de beste, eller finnes det andre alternativer for regntøy med vinterfor? !!!!!!!!!!!!!!!!!! Anonymkode: 3eda5...97f
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #4 Skrevet 10. august 2021 Den et den beste ja. Ingen over, ingen ved siden av. Anonymkode: 5170f...219 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #5 Skrevet 10. august 2021 Årets er vel ikke lagt ut enda? Selv veldig fornøyd med dressen, omtrent daglig i bruk i vinter i barnehagen, men trang ikke ta den med hjem for å tørke en eneste gang, den er verdt de 1000 kronene Anonymkode: d0eb1...da2 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #6 Skrevet 10. august 2021 Hvorfor er den så bra? Anonymkode: 3f91e...beb
Rosa Dartle Skrevet 10. august 2021 #7 Skrevet 10. august 2021 De nye vinterregndressene kommer i salg fra september. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #8 Skrevet 10. august 2021 Jeg har regndressen, men ville uke kjøpt vinterdressen. Ble skuffet over regndressen da jeg fikk den, lukter innmari mye plastikk av den. Den er helt grei, men vinterdress hør jeg for Reima jeg VET er kvalitet. Anonymkode: fdafe...c9e 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #9 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor er den så bra? Anonymkode: 3f91e...beb Den er ikke det , virkelig ikkd Anonymkode: 6fcd8...7a1 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #10 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor er den så bra? Anonymkode: 3f91e...beb I slaps, som vi har en del av på Østlandet er den gull verdt. Ungene her har aldri vært våte, tross mange svømmeturer i sørpe. Er det sikkelig kaldt og dermed tørrere snø så bruker vi en annen vinterdress. Anonymkode: d0eb1...da2 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #11 Skrevet 10. august 2021 Vi elsker den. Bor på Sunnmøre. Her er det MYE slaps på vinterstid. Men den erstatter ikke en vanlig vinterdress når det er skikkelig snø og minusgrader 🙂 Må ha begge deler. I fjor hadde barnehagen hatt på Reima Stavanger-dressen når det var skikkelig slaps, han var kliss fra topp til tå 😅 Anonymkode: bc3df...90b 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #12 Skrevet 11. august 2021 Bli medlem av kjøp og salg av merkeklær til barn på facebook. Der blir det stadig lagt ut. Anonymkode: a4b6c...066 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #13 Skrevet 11. august 2021 Jeg synes den er super med de nye vintrene her sør i Innlandet hvor det er skikkelig kaldt og regner mye. Er lite snøføre, så vi bruker egentlig vinterregndressen mye mer enn vinterdressen. Anonymkode: 8b036...8f4 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #14 Skrevet 11. august 2021 Kjapp Google fant at de har inne mørkeblå på rumpetroll.no ihvertfall. Anonymkode: 89a04...c27
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #15 Skrevet 11. august 2021 Prøvde den i fjor, men fikk en av det partiet som var dårlig 🤬 lekker langs sømmene... Anonymkode: 17a19...8eb
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #16 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Prøvde den i fjor, men fikk en av det partiet som var dårlig 🤬 lekker langs sømmene... Anonymkode: 17a19...8eb Kontakt kattnakken så får du hjelp Anonymkode: 7a4bd...390 2
Rosa Dartle Skrevet 11. august 2021 #17 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Prøvde den i fjor, men fikk en av det partiet som var dårlig 🤬 lekker langs sømmene... Anonymkode: 17a19...8eb Så kjedelig! Vi har brukt dem gjennom hele barnehagetiden, ny hvert år, og har aldri hatt dårlig erfaring. Ville tatt kontakt med kundeservice, så ordner det seg sikkert 😊 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #18 Skrevet 11. august 2021 De nye vintereegndressene er ikke kommet ennå. De kan sikkert forhåndsbestilles enkelte steder. Ellers så gjelder det å følge med når de kommer for salg. Jeg prøvde kattnakken til mine for første gang fra i fjor høst. Todelt sett til vår/høst og vinterdressen til vinter/senhøst. Aldri hatt så tørre barn! Kan telle på en hånd hvor mange ganger vi har fått vått tøy hjem fra barnehagen på den tiden. Vi bor på Vestlandet da, så mye regn og vått vær. Vi har vanlig vinterdress i tillegg, til dager med snø og kalde men tørre vinterdager. Jeg var en av de som trodde det var en mote sak med disse kattnakken klærne, kunne ikke skjønne at det skulle være så stor forskjell på det og andre merker. Men jaggu tok jeg feil gitt! Anonymkode: e6dbd...6cc 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #19 Skrevet 11. august 2021 Når barnet bruker 92-98 ( fylte 2 år i sommer), hvilken størrelse ville dere hatt da? 92 eller 98? Hørt de er store i str, men skal prøve å få tak i brukt så ikke så lett å prøve på. Anonymkode: 4d0d8...33a
Gjest 123 eller noe Skrevet 11. august 2021 #20 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjapp Google fant at de har inne mørkeblå på rumpetroll.no ihvertfall. Anonymkode: 89a04...c27 Inni her? https://www.rumpetroll.no/gutteklaer/yttertoy/regntoy Jeg må være helt blind jeg 😕 Men mørkeblå er jo fint til guttungen, men hvis den er så bra og hvis det er ei jente på vei, er jo de gule fine... men ser jo dette ikke er noe som går an å være kresen om! --- Aha, så årets kolleksjon er ikke ute enda? Da har jeg misforstått, da kan det jo være håp - hvis den er så god som (noen av) dere sier, må vi investere da det er sure våte vintere her, omtrent uten snø 😄 Trodde og bare det var en motesak med kult navn, men jeg leser jo både dere mammaer og barnehageansatte her skriver SÅ mye fint om den, og den virker som den er perfekt for en sur vinter med vær på kysten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå