AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #1 Del Skrevet 10. august 2021 Hei dere. Jeg og min mann hadde 20 års bryllupsdag i helga. Jeg sa tidligere i sommer at jeg ønsket å ferie den, med middag ute. samt at jeg hadde lyst på en alliansering med 3 diamanter, symbolet på han og barna. Ingen ting har blitt nevnt siden, og jeg valgte å ikke si noe dagene før. Kanskje kom en overraskelse? Men neida… hele dagen glemt😪Det såret meg så inderlig. Slikt betyr mye for meg. Hadde DU reagert på om din ektefelle glemte bryllupsdagen? Eller er det vanlig … Anonymkode: ff865...cf6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #2 Del Skrevet 10. august 2021 Hadde det kostet deg mye å planlegge den dagen sjøl og bestilt bord på en fin restaurant feks? Da slipper en å bli så skuffet. Og i tillegg så får du velge hvor du vil gå Noen menn tenker ikke på sånne merkedager sånn som vi gjør, og da kan en hjelpe de litt på vei. Det med ringen kan dere jo bli enige om kanskje ? Anonymkode: 1a227...3e9 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svigermor Skrevet 10. august 2021 #3 Del Skrevet 10. august 2021 Hvorfor bestilte ikke du bord og tok litt ansvar for dette? Det var jo du som ville gå ut? 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 10. august 2021 #4 Del Skrevet 10. august 2021 Han går sikkert og surmuler fordi han tror du glemte den:) 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 10. august 2021 #5 Del Skrevet 10. august 2021 Man kan jo ikke «kreve» en diamantring med tre diamanter selv om man har bryllupsdag. Hvorfor bestilte du ikke bord på restaurant? Kjøpte du noe til mannen? 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #6 Del Skrevet 10. august 2021 Huff, kjedelig for deg om du ble skuffet - det er vanskelig det der, når håpet om at han skal huske på det ikke blir innfridd. Nå har ikke jeg vært gift i 20, men i 12 år. Og begynner etterhvert å kjenne mannen min, på godt og vondt. Han er ikke superromantisk, og har nok selv ikke noe behov for å være det heller. Han trives liksom i hverdagen og er godt nøgd med det. De første årene av forholdet vårt gikk vi på noen sånne «smeller», der jeg så inderlig håpte at han var tankeleser og skulle oppfylle alle mine ønsker 🙈 For meg var det uromantisk å skulle «mase» om ting. Vi gikk til parterapeut som hadde masse klokt å fortelle om hvordan man kan tenke ulikt rundt slike ting, og hvordan mange kvinner tester relasjonen på nettopp denne måten «kommer han til å huske sånn og sånn i år?» osv. Jeg var skyldig i det! Nå etter mange år sammen har jeg blitt kanongod på å uttrykke mine forventninger og ønsker for ting. Og jaggu følger han opp. Det er kanskje ikke det mest romantiske alltid - men det gjør liksom ikke noe. Det høres banalt ut, men for han er den intime delen av forholdet romantisk for han. Det er det som betyr mest for han, og det prøver jeg å ta hensyn til. Vi prøver å minne hverandre på ting som er viktige for hverandre, slik at vi unngår de store skuffelsene når partner ikke er tankeleser. For oss funker det! Anonymkode: 6d30d...853 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #7 Del Skrevet 10. august 2021 Kom brått på at vi har 22-års bryllupsdag om et par dager. Vi feirer når vi kommer på det, men vi har og tidligere blitt minnet på det om kvelden av familie. Hadde blitt skuffet om bursdagen min hadde blitt glemt, men vi har det egentlig så fint i hverdagen, at jeg blir ikke skuffet om han skulle glemme bryllupsdagen. Anonymkode: b5d2c...697 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #8 Del Skrevet 10. august 2021 Hva stelte du i stand for mannen og hva kjøpte du? Damer må slutte å forvente at mannen skal gjøre alt. Det er lov å delta litt. Anonymkode: 7668d...8f9 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #9 Del Skrevet 10. august 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hei dere. Jeg og min mann hadde 20 års bryllupsdag i helga. Jeg sa tidligere i sommer at jeg ønsket å ferie den, med middag ute. samt at jeg hadde lyst på en alliansering med 3 diamanter, symbolet på han og barna. Ingen ting har blitt nevnt siden, og jeg valgte å ikke si noe dagene før. Kanskje kom en overraskelse? Men neida… hele dagen glemt😪Det såret meg så inderlig. Slikt betyr mye for meg. Hadde DU reagert på om din ektefelle glemte bryllupsdagen? Eller er det vanlig … Anonymkode: ff865...cf6 og hva gjorde du? Annet en av være ganske kravstor. Diamanter? 20 års jubileum er papir. Anonymkode: d28af...24c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #10 Del Skrevet 10. august 2021 Det hadde ikke jeg godtatt. Dump ham! Anonymkode: b6163...ce8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #11 Del Skrevet 10. august 2021 Hvorfor er det mannen som skal huske på og planlegge bryllupsdagen? Dere var vel to stykker som giftet dere. Anonymkode: b9f2d...b00 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #12 Del Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): og hva gjorde du? Annet en av være ganske kravstor. Diamanter? 20 års jubileum er papir. Anonymkode: d28af...24c Porselenbryllupsdag. Papir er etter 1 år. Visstnok. Anonymkode: c72bb...30d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #13 Del Skrevet 10. august 2021 Ble glemt av begge to her forrige bryllupsdag. Hvis det var så viktig for deg så kunne du vel planlagt noe selv eller ha pratet med ham om det et par dager før. Å forvente at han skal invitere deg ut på date og «fri» med en diamantring etter 20år høres mer ut som en film enn virkeligheten. Etter 20år så kommuniserer man sammen og blir enige. Anonymkode: b33a8...47d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #14 Del Skrevet 10. august 2021 Det er porselensbryllup, han burde ha kjøpt ei ny doskål egentlig. Varierende gaver får en si... Alt fra papir til kronjuveler! Hvordan skaffer man en kronjuvel liksom? Atomer bør gå greit da, om man kommer så langt. Da blir det hva som helst liksom, så lenge det ikke er et vakuum. 1 år Papirbryllup 2 år Bomullsbryllup 3 år Lærbryllup 4 år Blomster/linbryllup 5 år Trebrylup 6 år Sukkerbryllup 7 år Ullbryllup 8 år Bronsebryllup 9 år Keramikkbryllup 10 år Tinnbryllup 11 år Stålbryllup 12 år Silkebryllup 13 år Blondebryllup 14 år Elfenbensbryllup 15 år Krystallbryllup 20 år Porselensbryllup 25 år Sølvbryllup 30 år Perlebryllup 35 år Korallbryllup 40 år Rubinbryllup 45 år Safirbryllup 50 år Gullbryllup 55 år Smaragdbryllup 60 år Diamantbryllup 65 år Kronjuvelbryllup 70 år Jernbryllup 75 år Atombryllup Anonymkode: 19b80...da9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #15 Del Skrevet 10. august 2021 Skjønner deg godt, ts, og synes 90% av svarene du har fått er idiotiske. Anonymkode: 28404...025 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #16 Del Skrevet 10. august 2021 Er ikke dette begges dag, da? Høres mer ut som om du forventer en feiring av deg.. Anonymkode: df12f...705 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #17 Del Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hei dere. Jeg og min mann hadde 20 års bryllupsdag i helga. Jeg sa tidligere i sommer at jeg ønsket å ferie den, med middag ute. samt at jeg hadde lyst på en alliansering med 3 diamanter, symbolet på han og barna. Ingen ting har blitt nevnt siden, og jeg valgte å ikke si noe dagene før. Kanskje kom en overraskelse? Men neida… hele dagen glemt😪Det såret meg så inderlig. Slikt betyr mye for meg. Hadde DU reagert på om din ektefelle glemte bryllupsdagen? Eller er det vanlig … Anonymkode: ff865...cf6 Jeg hadde egentlig forventet at både han og jeg glemte den. Måtte lagt den i den felles kalenderen med varsel jeg i god tid sett på eventuel ring med han og blitt enig om restaurant sammen. Vi pleier å planlegge sammen det som vedgår begge. Anonymkode: 00e11...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 10. august 2021 #18 Del Skrevet 10. august 2021 Jeg hadde nok ikke reagert spesielt. Vi glemmer alltid sånne dager. Men hadde jeg forventet noe mer hadde jeg vært litt tydeligere på det. Syns nesten det er litt dårlig gjort og ikke snakke mer om det, eller si fra når det nærmer seg. Syns generelt det er en uting at det skal bli mannens oppgave å fikse og overraske. Når det som oftest er damene slike dager er viktige for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 10. august 2021 #19 Del Skrevet 10. august 2021 Du ærlig talt - du er altså sur fordi mannen ikke gjorde noe ut av dette... men for å "teste ham", så nevner du heller ingenting selv? Det er da DERES dag, ikke DIN! Når (og da mener jeg når) vi feirer bryllupsdag her i huset, er det noe vi begge er engasjert i - jeg går da ikke å venter på at mannen skal varte opp meg. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #20 Del Skrevet 10. august 2021 Bryr meg 0. I år glemte vi jubileumet vårt 5.år på rad. Vi er heldigvis romantiske i hverdagen så slikt betyr ikke så mye. Anonymkode: 57907...e8a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå