AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #1 Skrevet 10. august 2021 Hva liker du at den som slikker deg gjør? liker du at han/hun bruker fingrene samtidig? Jeg liker at han bruker to-tre fingre inni meg samtidig som han slikker fort på klitoris. Anonymkode: 2b24e...101
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #2 Skrevet 10. august 2021 Masse spytt og suging på området rundt klitoris. Fingre er bare forstyrrende. Anonymkode: 6aa07...b4a
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #3 Skrevet 10. august 2021 Jeg liker mest fokus på slikkingen, liker at han bruker munn lepper og tunge på forskjellige måter, med vekselvis kyssing, suging og slikking. Fingre langt inn gjør ingenting for meg, men det kan være deilig å bli stimulert akkurat i åpningen samtidig som slikking. Anonymkode: 89434...488 4
Gjest Trøst Skrevet 10. august 2021 #4 Skrevet 10. august 2021 Engasjement og begjær, og verbal bekreftelse, typ "du smaker godt" og "fitta di er så deilig" osv. Gjerne bruke fingre samtidig. Variasjon. Liker at det bygges opp sakte, da kommer jeg lett og han slipper å bli sliten. Må gjerne bruke fingre ellers og ikke bruke tunge på klitten hele tiden. Deilig når han bruker hele ansiktet og nærmest "spiser meg opp". Merker lett om han har lidenskap for det han gjør. 😍
Gjest ABM Skrevet 10. august 2021 #5 Skrevet 10. august 2021 Trøst skrev (1 time siden): Engasjement og begjær, og verbal bekreftelse, typ "du smaker godt" og "fitta di er så deilig" osv. Gjerne bruke fingre samtidig. Variasjon. Liker at det bygges opp sakte, da kommer jeg lett og han slipper å bli sliten. Må gjerne bruke fingre ellers og ikke bruke tunge på klitten hele tiden. Deilig når han bruker hele ansiktet og nærmest "spiser meg opp". Merker lett om han har lidenskap for det han gjør. 😍 Jess det er sykt deilig og...å suge forsiktig inn i munnen hele partiet som mangler hår...
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #6 Skrevet 10. august 2021 Slikking uten fingre samtidig gir meg ingenting. Må ha to fingre inni som stimulerer g-punktet for at det skal bli godt. Ikke for mye variasjon og ikke for hard slikking. Myke bevegelser er best. Anonymkode: 1d381...f54
Gjest Tranma Skrevet 10. august 2021 #7 Skrevet 10. august 2021 Rundt og rundt på kliten med fingrene inni. Til å begynne med kan det være digg med tunga så langt han kommer inn i meg 🤤
jabx Skrevet 10. august 2021 #8 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Masse spytt og suging på området rundt klitoris. Fingre er bare forstyrrende. Anonymkode: 6aa07...b4a 🤔
Bamseklemmer Skrevet 10. august 2021 #9 Skrevet 10. august 2021 ...at hun slikker meg rundt brystene opp til halsgropa og opp til øreflippen🥰
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #10 Skrevet 10. august 2021 Nyter det uansett hvordan det gjøres, har en mann som kan 😜 men beste er når det merkes at han nyter det... Er det litt halvgjort, så er det ikke så spennende... Forskjell på innsatsen spiller inn... Anonymkode: 96de9...d7f
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #11 Skrevet 11. august 2021 Trøst skrev (16 timer siden): Engasjement og begjær, og verbal bekreftelse, typ "du smaker godt" og "fitta di er så deilig" osv. Gjerne bruke fingre samtidig. Variasjon. Liker at det bygges opp sakte, da kommer jeg lett og han slipper å bli sliten. Må gjerne bruke fingre ellers og ikke bruke tunge på klitten hele tiden. Deilig når han bruker hele ansiktet og nærmest "spiser meg opp". Merker lett om han har lidenskap for det han gjør. 😍 Gode ord. Og så er det bra om han oppfatter mine små tegn. Som når jeg løfter litt på bekkenet for å få tunga lenger ned. At han forstår, og samtidig ivrig legger sin sjel i å slikke meg også der. Anonymkode: 47644...c85
Gjest Trøst Skrevet 11. august 2021 #12 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Gode ord. Og så er det bra om han oppfatter mine små tegn. Som når jeg løfter litt på bekkenet for å få tunga lenger ned. At han forstår, og samtidig ivrig legger sin sjel i å slikke meg også der. Anonymkode: 47644...c85 Korrekt. En god sexpartner leser kroppsspråket og gjør seg godt kjent.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #13 Skrevet 11. august 2021 Myke bevegelser rundt over alt, lett suging på klitoris og litt hardere slikking rett før jeg kommer. Liker godt et par fingre her og der også. Anonymkode: cc984...11b
sicario Skrevet 11. august 2021 #14 Skrevet 11. august 2021 jabx skrev (17 timer siden): 🤔 Har selv opplevd flere kvinner som syntes det blir forstyrrende. Ikke ønsker noe penetrasjon etc da det gjør det vanskligere å nå orgasme.
MewToo Skrevet 12. august 2021 #15 Skrevet 12. august 2021 Oh, jeg elsker det når han varierer mellom lette og harde slikk, lager sirkler rundt klitten og suger på den. Når jeg nærmer meg orgasme er det digg når han lar en finger forsiktig sirkle ved inngangen til skjeden. Da kommer jeg rimelig raskt. Når jeg blir slikket i 69-stillingen så er det så ekstra digg år han trykker hele underlivet mitt mot munnen og ansiktet sitt. 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #16 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-8-10 den 19.58): Hva liker du at den som slikker deg gjør? liker du at han/hun bruker fingrene samtidig? Jeg liker at han bruker to-tre fingre inni meg samtidig som han slikker fort på klitoris. Anonymkode: 2b24e...101 Å bli slikket fra åpningen opp til klitten. Og suge klitten forsiktig. Så tilbake igjen. Da har jeg orgasme innen 5 min Anonymkode: ec2ae...dc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå