Gjest gjest Skrevet 20. september 2005 #1 Skrevet 20. september 2005 Hei. Jeg har en drøss med tester jeg bestilte fra et dansk nettsted. Terskelen for å teste seg i tide og i utide er derfor veldig lav. Jeg har til min store undring alltid positiv utslag på eggløsningstestene. Jeg er ikke gravid for gravididetstestene er negative. Noen som har opplevd det samme? Ellers er jeg plaget med ureggelmessige og langvarige blødninger det siste halve året, og gynekologen har oppdaget en polypp som skal fjernes neste mnd. Siden det er hormoner som styrer eggløsningen, så kan det vel ikke ha noe sammenheng med den polyppen.. noen synspunkter ?
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2005 #2 Skrevet 20. september 2005 De siste el testene jeg kjøpte viser alle negativ, enda jeg testet i en periode jeg var sikker på at el skulle komme.
Brudulja Skrevet 20. september 2005 #3 Skrevet 20. september 2005 En del av de med pcos opplever dette. Skyldes forhøyede lh-verdier. Trenger jo ikke være det med deg, men du skriver jo om uregelmessige blødninger, så det er absolutt en mulighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå