Gå til innhold

Hvilke klær og tilbehør skal dere kjøpe i høst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå nærmer vi oss september og høst atter igjen. Har dere tenkt på om dere trenger nye klær og tilbehør til høsten og vinteren? Jeg skal ikke handle mye for jeg kjøpte mye nytt i fjor høst/vinter. Klarer en sesong til tenker jeg.

Anonymkode: 4390f...8cd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I august i fjor var jeg optimist når det gjaldt høstbryllup, julebord, og utenlandsturer.

Så garderoben er klar :)

Anonymkode: ffeaf...e83

Skrevet

Ønsker meg en ny ullkåpe,  nye støvletter, noen fine gensere i merinoull og et par dressbukser 🤗

Anonymkode: 61d10...818

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt sko på flere år, så jeg skal kjøpe støvletter. Ellers trenger jeg bare en ny bukse og kanskje en strikka-jakke eller genser. 

Skrevet

Ønsker meg oversized cardigan, en pull on bukse og en feminin bluse

Anonymkode: 2b4d4...668

Skrevet

Trenger noe jobbantrekk. Har sittet på hjemmekontor i ett og et halvt år, men snart får vi komme på kontoret igjen.

Anonymkode: 501d3...4e1

Skrevet
Jif skrev (7 minutter siden):

Jeg har ikke kjøpt sko på flere år, så jeg skal kjøpe støvletter. Ellers trenger jeg bare en ny bukse og kanskje en strikka-jakke eller genser. 

Jeg kjøpte meg nye vintersko i fjor vinter og har ikke brukt de mye så de ser fine ut til vinteren igjen. Har impregnert dem også. 

• Liker 1
Skrevet

Tror det må bli noen nye bukser og skjørt muligens, og jeg trenger nye tursko og treningstøy

Skrevet

Jeg har planer om å skaffe meg flere lilla plagg. Det har vært lite lilla tilgjengelig de siste årene, men nå ser det ut til å komme mer. 

Vurderer å bestille denne kåpa:

miamoda-kape-i-kort-modell-847967.jpg

Har også lyst på disse støvlettene

15821-55-1.jpg?width=254&height=360&auto

• Liker 4
Skrevet
Perelandra skrev (11 minutter siden):

Jeg har planer om å skaffe meg flere lilla plagg. Det har vært lite lilla tilgjengelig de siste årene, men nå ser det ut til å komme mer. 

De skoa var kule :)

• Liker 1
Skrevet

En høstjakke som kan brukes både til pent og hverdags. Et svart skjørt. Og et nye jeans sannsynligvis. 

Anonymkode: 00497...a8f

• Liker 1
Skrevet

Har noen ønsker, men må se hva jeg får til

• ullkåpe (ikke blanding med syntetisk dritt)
  • ulljakke (samme krav som kåpa)
  • ullstrømpebukser
  • noen gode gensere
  • kjoler og skjørt
  • Undertøy og sokker
  • Bukser (Kun hvis de skjuler kroppsformen) Er slank og flott nå, men ønsker ikke vise meg fram for det ;) 

Anonymkode: a0845...135

• Liker 1
Skrevet

Jeg har gått ned 30 kilo siden forrige høst, så hele garderoben må fornyes. Kommer til å gjøre det enkelt i år og heller bygge meg opp etterhvert som jeg finner klær jeg virkelig liker da :)

Trenger uansett flere bukser, en ny ulljakke/jakke av typen jeg alltid angrer på at jeg kjøpte når det regner men som er kjempefin, varme strømpebukser og flere bluser. Gensere har jeg nok av da jeg brukte våren på å strikke hverdagsgensere i tre størrelser mindre enn jeg var på det tidspunktet 😆

Anonymkode: 2da48...738

• Liker 5
Skrevet

Jeg trenger det meste av klær egentlig, spesielt nå som jeg skal i forelesninger 5 dager i uka + jobb ved siden av. Trenger nye bh'er, bukser (er hull mellom beina i alle buksene jeg har nå), hverdagskjoler, ullstrømper, gensere ++

Anonymkode: b77df...080

Skrevet

Jeg trenger ei skikkelig varm vinterjakke, så vurderer å kjøpe en varm parkas fra Fjellreven. 

Ellers så har jeg endel plagg som står på strikke-lista mi, for det meste flere gensere og sokker

Skrevet
Perelandra skrev (21 timer siden):

😍 Åååå! Ja gjør det! Super søte!

Anonymkode: fd02b...f2d

Skrevet

Jeg ser etter en litt stor sort eller mørk grå cardigan som har en god mengde ull i seg, så har jeg lyst på et strikket sett med skjørt og jakke/genser, synes det er så flott :) 

Anonymkode: fd02b...f2d

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

shopping?q=tbn:ANd9GcRxgpaMELfvspw5yfmRw-fWpdcq3yPgseyMJsO2YZR-3LDeDfn8DjR9HM83e3S6woT-ZxyuZP2h9B0CstBKe1sVsHfKhfq0&usqp=CAY

Vurderer å kjøpe denne. 

Skrevet

Jeg har muligens behov for ny jakke/kåpe til vinteren.

Noen behagelige og ikke for slaskete utseende hjemmeklær som er gode å pakke seg inn i når det er ruskevær ute 😜

Skrevet

Jeg tenker å kjøpe litt nytt treningstøy til høsten. Jeg har rotet bort løpejakka mi og tenker å kjøpe et par treningsgensere  🏃🏽‍♀️

Ellers kanskje et par sko som er gode å gå i ☺️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...