Gå til innhold

Vet dere hvorfor folk eldes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innfødte da, folk som blir født i naturen ser mer eller mindre normale ut hele livet, de eldes og får grått hår, men de blir ikke gamle sånn som folk i samfunnet blir, så hvorfor blir det sånn? Jo, ta afrikanere flest da, de ser jo litt yngre ut enn de fleste hvite fordi de lever mer, skal man si, er seg selv da hele livet i større grad, så hva skjer egentlig med de hvite? Jo, de er gjerne litt mer umoralske av natur siden de er født litt smartere, så hva skjer egentlig med de? Jo, de mister interessen for folk og livet og resignerer litt kan man si, det første som skjer da er at kroppen eldes og man mister håret og sånt da, håret er gjerne det første man ser det på siden det gjenspeiler sjelen best og hva er egentlig aldring? Jo, siden noen ser ganske normale ut hele livet eller er seg selv da, så må det jo være noe annet som eldes, jeg tror det er sjelen selv og ikke kroppen som aldres, det går kanskje litt imot den vanlige oppfatningen av at det er kroppen som eldes, men som sagt noen ser jo helt vanlige ut hele livet nesten, de får bare grått hår for eksempel, så jeg person tror at det er ikke kroppen selv som eldes, den vedlikeholdes ganske bra hele livet, men det er noe inni deg selv som gjør det, nemlig sjelen, så det motbeviser ganske bra at det er ikke noe liv etter døden heller, for da ville jo ikke sjelden ha eldes

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva i all verden leste jeg nå 🤣🙈

Bare på kg.. 

Skrevet
Sinsiew skrev (Akkurat nå):

Hva i all verden leste jeg nå 🤣🙈

Bare på kg.. 

hehe kos deg

Skrevet

Har sett masse bilder av eldre stammefolk.  De blir like rynkete og nedsunkne som oss. 

Skrevet

Er de»hvite» mer intelligente enn afrikanske mennesker! Hvor har du fått den informasjonen fra? Og så blander du sjelen inn i aldring, pussig hele greia.

Anonymkode: e49e8...ce4

Skrevet

Ja dette var virkelig årets mest filosofiske betraktninger. Dette burde man forske videre på! 😂

Anonymkode: 585a5...6db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...