Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2002 #1 Skrevet 5. oktober 2002 Min venninne har fått flyttet termin med hele fire uker. Hvordan er dette mulig? I følge legen har hun da blitt gravid to uker etter at graviditetstesten hennes var positiv! Hvorfor stoler leger blindt på UL-terminen og ikke hva kvinnene selv sier? Jeg vet at det sies at alle fostre vokser like mye frem til ca 19. uke, men dette stemmer jo tydeligvis ikke bestandig. Noen som har liknende historier?
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2002 #2 Skrevet 7. oktober 2002 Jeg synes også dette er merkelig, at man ikke hører på kvinnen selv, mener jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2002 #3 Skrevet 8. oktober 2002 kansje det har noe med eggløsningen å gjøre..???? Merkelig i allefall..
Linemor Skrevet 9. oktober 2002 #4 Skrevet 9. oktober 2002 det var litt merkelig det der. jeg fikk også termindato flyttet, men ikke så mye. fødselen min startet 3mnd for tidlig, jeg trodde jeg var 26+3 som stemte med første UL lyd, men de flyttet det til uke 27 samme dag som jeg fødte det var etter en ny UL lyd. livmoren min vokste litt tregt i begynnelsen, men etter den første ultralyden vokste den fortere. det er jo også vanskelig og få målt barnet helt nøyaktig inni der, de ligger jo ikke helt stille og det kan være vanskelig og få tatt en blide som det er lett og måle. min første termindato skulle ha det til at jeg ble gravid siste mens første dag, og det vet jeg med sikkerhet at ikke er tilfelle. men termindatoer er jo ikke nødvedigvis den dagen den lilkle velger og komme da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå