Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 40 og har vært alenemor hele livet. Har ikke hatt samboer eller kjæresteforhold mens ungene har vært små.. Barna er nå ungdommer, og nå har jeg fått meg kjæreste/samboer… 

jeg brukte lang tid på å åpne opp og slippe han til pga dårlig erfaring med barnefar. Han flyttet inn til meg for 6 mnd siden og jeg elsker han og han sier han elsker meg. 

vi, eller jeg, har et problem med å tro på at han virkelig elsker meg… jeg har et problem med tillit tror jeg. Jeg er livredd han skal finne seg noen andre, at jeg bare er en mellomstasjon for han liksom… 

hvordan kan jeg jobbe med dette? 

Anonymkode: f6111...9dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo allerede tatt et valg, dere er blitt samboere. Da må du ha stolt på han. Så fremst han ikke forandrer seg stort er det ingen grunn til å ikke stole på at han elsker deg. 

Det blir kanskje som med sjalusi, du tror hele tiden du blir bedratt. Men du blir ikke det. Han ville ikke flyttet inn til deg og ungene dine om han ikke elsket deg. 

Tenk på alt det positive ved han hver gang tvilen gnager. Skyv unna det negative og inn med det gode.

• Liker 1
Skrevet

Dette er mest sannsynlig et selvtillitsproblem. Er du fornøyd med deg selv? 

Anonymkode: 8e660...491

• Liker 1
Skrevet

Tror du bare må godta at kjærligheten er et sjansespill. Du kan jo gjøre som noen av oss som har gått på noen smeller, jeg går aldri inn i noe med 100% av meg lengre. Det finnes alltid en del av meg som alltid har en back-up plan klar, et par prosent av meg tar høyde for at dette går galt. Ikke ideelt, men det kjennes trygt å ha en plan B...

Anonymkode: 5937e...587

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.8.2021 den 18.02):

Jeg er 40 og har vært alenemor hele livet. Har ikke hatt samboer eller kjæresteforhold mens ungene har vært små.. Barna er nå ungdommer, og nå har jeg fått meg kjæreste/samboer… 

jeg brukte lang tid på å åpne opp og slippe han til pga dårlig erfaring med barnefar. Han flyttet inn til meg for 6 mnd siden og jeg elsker han og han sier han elsker meg. 

vi, eller jeg, har et problem med å tro på at han virkelig elsker meg… jeg har et problem med tillit tror jeg. Jeg er livredd han skal finne seg noen andre, at jeg bare er en mellomstasjon for han liksom… 

hvordan kan jeg jobbe med dette? 

Anonymkode: f6111...9dc

Er nå ganske spesielt å bli samboere med en "mellomstasjon"… høres vel ikke så veldig sannsynlig ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...