AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #1 Skrevet 10. august 2021 Jeg skal ha innsett i morgen -ivf. Er redd for at det kan være vondt. Noen som har vært igjennom innsett? Må jeg slappe av etterpå? Gjøres det i våken tilstand uten noe narkose ? Anonymkode: 8505b...b3b
Neutral90 Skrevet 10. august 2021 #2 Skrevet 10. august 2021 Innsett er ikke vondt i det hele tatt, bare litt ubehagelig siden du skal ha full blære. 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #3 Skrevet 10. august 2021 57 minutter siden, Neutral90 said: Innsett er ikke vondt i det hele tatt, bare litt ubehagelig siden du skal ha full blære. Jeg har ikke fått beskjed om å ha full blære. Hva vil det si? Jeg skal ha innsett klokken 12 på dagen. Vil det si at jeg ikke skal gå på toalettet før innsett den dagen? Eller skal jeg kun ha full blære? Dvs drikke såpass at jeg kjenner at blæren er full ? Anonymkode: 8505b...b3b
Molly_ Skrevet 10. august 2021 #4 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke fått beskjed om å ha full blære. Hva vil det si? Jeg skal ha innsett klokken 12 på dagen. Vil det si at jeg ikke skal gå på toalettet før innsett den dagen? Eller skal jeg kun ha full blære? Dvs drikke såpass at jeg kjenner at blæren er full ? Anonymkode: 8505b...b3b Jeg har 2 timers kjøretur til klinikken, så jeg gikk på do før jeg dro og drakk en liter vann på veien. Jeg merket ikke innsettet I det hele tatt, kun at jeg måtte på do 😅
Finki Skrevet 10. august 2021 #5 Skrevet 10. august 2021 Jeg fikk ikke beskjed om å ha full blære. Tisset til og med rett før og fikk ingen kommentar om det. Det gjør forresten ikke vondt nei 😊
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #6 Skrevet 10. august 2021 Bare at du må ha full blære, slik at de ser og treffer best mulig. Jeg tok alltid den for langt 😅 Ellers er det bare spenning, og kos. Anonymkode: a491f...086 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #7 Skrevet 11. august 2021 Ikke vondt. Uttak var vondt. Innsett gikk fint. . Anonymkode: 9be2c...a2b
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #8 Skrevet 11. august 2021 Merket ikke innsetter, men ble kvalm av å være tissetrengt! Anonymkode: d0595...fe8
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #9 Skrevet 11. august 2021 Ikke vondt i det hele tatt! For meg var innsett utelukkende en positiv opplevelse så forsøk å senk skuldrene og gled deg over at du er kommet så langt i prosessen! Anonymkode: a37f5...4a9
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #10 Skrevet 11. august 2021 Jeg var også skikkelig tissetrengt første gang (hadde overdrevet væskeinntaket). Jeg hadde verdens mest sympatiske lege. Hørte han si til embryologene; she really needs to pee- be quick😂😂 De andre gangene har jeg redusert vanninntaket . Selve innsetter er ikke vondt. Anonymkode: 34bbb...569
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #11 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg var også skikkelig tissetrengt første gang (hadde overdrevet væskeinntaket). Jeg hadde verdens mest sympatiske lege. Hørte han si til embryologene; she really needs to pee- be quick😂😂 De andre gangene har jeg redusert vanninntaket . Selve innsetter er ikke vondt. Anonymkode: 34bbb...569 Hahaha. Samme her. De to første innsettende hadde jeg altfor full blære. På det ene klarte jeg nesten ikke å gå. Men det er ikke så lett å vite hva «full blære» er. Anonymkode: f6ae9...cdf
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #12 Skrevet 11. august 2021 Innsett gjør ikke vondt for de aller fleste. Jeg overdrev LITT og hadde visst så full blære at de ikke fattet jeg klarte holde igjen tisset 🤣 Anonymkode: e8314...d98
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #13 Skrevet 11. august 2021 Etter å ha lest svarene tror jeg "full blære" historier må være underholdningsbidraget i lunsjen på landets fertilitetsklinikker 🤣🤣🤣 Jeg bidro godt den gangen jeg bare måtte. Og helsesekretæren så meg gå mot do og ropte etter at jeg ikke skulle. Hvorpå jeg skrek "jeg MÅ!!!.... Bare litt, jeg lover!!!" Anonymkode: a491f...086 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå