Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg solgte en gjenstand på Finn og kjøper betalte med vipps før jeg sendte pakken. Det kom varsel på vipps at vedkommende hadde vippset, men pengene har ikke kommet på konto. Dette var på søndag og jeg var inne i nettbanken nå og pengene er fortsatt ikke inne. Kan det ta så lang tid, eller hva har skjedd her? Blir jeg lurt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis personen har betalt med vips fra bankkortet kan det ta inntil 3 virkedager før su har pengene på konto. 

Anonymkode: 42771...1d9

• Liker 2
Skrevet

Det opplevde jeg en gang også. Det tok tre dager før pengene var inne. Det avhenger av om Vippskontoen er knyttet til direkte bankkonto eller til betalingskort. Husker ikke hvilken av dem som tar lengst tid, men det finner du ut på Vipps.no om du er interessert.

Du bør altså ha pengene på konto i løpet av morgendagen (onsdag).

Skrevet
Million skrev (26 minutter siden):

Det opplevde jeg en gang også. Det tok tre dager før pengene var inne. Det avhenger av om Vippskontoen er knyttet til direkte bankkonto eller til betalingskort. Husker ikke hvilken av dem som tar lengst tid, men det finner du ut på Vipps.no om du er interessert.

Du bør altså ha pengene på konto i løpet av morgendagen (onsdag).

Bankkort tar lengst tid :) har akkurat hjulpet svigermor med å endre fra kort til kontonr siden hun ble litt irritert over at penger hu sendte ikke ble sendt over med en gang 😅

Anonymkode: 42771...1d9

Skrevet

Ok, takk for svar! Da kommer det vel iløpet av morgendagen håper jeg😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...