AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #1 Skrevet 10. august 2021 Så jeg har fraktet det meste av tingene hennes til henne, eller vi møttes halvveis med noen som skulle hente det for henne. Og det var et par ting som ble igjen i leilighetne min, noe hun selv valgte enda da jeg frarådet henne det. Nå forventer hun igjen at jeg skal kjøre flere timer for og overlevere noe, og hun driver og får MANGE venner av henne til og kontakte meg for og mase på meg.. Nå som hun har maset høll i huet på meg, kan jeg si til henne "du får hente det selv, du vet hvor jeg bor".. Og blokkere henne? For jeg klarer ikke mere, jeg blir rett å slett gal. Jeg har aldri nektet henne å hente tingene, men hun forventer at jeg skal gjøre alt. Anonymkode: fd55a...f06 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #2 Skrevet 10. august 2021 Bare få det overstått, så slipper du ha noe mer med henne å gjøre Anonymkode: 2e93e...ae2 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #3 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare få det overstått, så slipper du ha noe mer med henne å gjøre Anonymkode: 2e93e...ae2 Jeg har jo aldri tid, jeg er fult opptatt på jobb vær dag, å helgene er jeg oppptatt med å hjelpe pappa sitt firma. Anonymkode: fd55a...f06 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #4 Skrevet 10. august 2021 Du skal ikke kjøre noen steder. Si du kan sette tingene utenfor til et bestemt tidspunkt, det er det ENESTE du gidder Anonymkode: 2b7ea...770 19
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #5 Skrevet 10. august 2021 Bare få det ut av verden. Anonymkode: 8bb95...f35 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #6 Skrevet 10. august 2021 Er det smått nok, send det i posten. Hvis ikke, si at hun må hente det innen en viss tid ellers får hun kjøpe det tilbake fra Fretex. Anonymkode: 22613...2f7 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #7 Skrevet 10. august 2021 Svar alle om at hun kan hente når som helst, og at hun vet dette. Det er ikke din jobb å være sjåfør for en ex. Anonymkode: 16761...b86 13
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #8 Skrevet 10. august 2021 Jeg kjørte nylig siste eska med eksens ting til ham. I et anna fylke. Rart han aldri har kommet etter det selv, men godt å bli kvitt det. Anonymkode: 8bb95...f35
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #9 Skrevet 10. august 2021 Er det snakk om møbler? Eller er det ting som får plass oppi esker? Er det mange tilhengerlass? Hadde du klart å bli ferdig om du hadde satt av én lørdag f.eks og fått hjelp av en kompis eller tre? Tenk så herlig å bli HELT ferdig med henne? Hun drøyer det sikkert ut med vilje bare fordi at du ikke skal få henne ut av hodet! Gjør deg selv en tjeneste! Bli ferdig én gang for alle! Det er hardt arbeid nå, men så blir det så godt å kunne senke skuldrene etterpå, Og bli FRI! Anonymkode: 4755a...15b
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #10 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det snakk om møbler? Eller er det ting som får plass oppi esker? Er det mange tilhengerlass? Hadde du klart å bli ferdig om du hadde satt av én lørdag f.eks og fått hjelp av en kompis eller tre? Tenk så herlig å bli HELT ferdig med henne? Hun drøyer det sikkert ut med vilje bare fordi at du ikke skal få henne ut av hodet! Gjør deg selv en tjeneste! Bli ferdig én gang for alle! Det er hardt arbeid nå, men så blir det så godt å kunne senke skuldrene etterpå, Og bli FRI! Anonymkode: 4755a...15b Det er snakk om pcer og søppelsekker med ting. Tru meg, det hjelper ikke. Jeg blir trakassert av hennes venner som driver og kontakter mine venner etc etc. Hun har holdt på sånn her i nesten 10 år nå, det blir ikke å ende. Anonymkode: fd55a...f06 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #11 Skrevet 10. august 2021 Bestill en varetaxi og informer om at regningen blir fakturert i hennes navn. Da kan hun velge om det er verdt det. Hvem Hvem vil en 10 års gammel pc egentlig ? Anonymkode: 40784...0cf 3
Minitroll Skrevet 10. august 2021 #12 Skrevet 10. august 2021 Si at hun skal hente det innen lørdag og etter det kaster du det. Send samme melding til henne og alle som maser og at dette er siste beskjed fra deg. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #13 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bestill en varetaxi og informer om at regningen blir fakturert i hennes navn. Da kan hun velge om det er verdt det. Hvem Hvem vil en 10 års gammel pc egentlig ? Anonymkode: 40784...0cf nei vi var nylig ilag da jeg trudde hun hadde forandret seg, men hun har brukt 10 år på og få meg tilbake og så ødelegge det etter 3 månder. Anonymkode: fd55a...f06 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #14 Skrevet 10. august 2021 Minitroll skrev (1 minutt siden): Si at hun skal hente det innen lørdag og etter det kaster du det. Send samme melding til henne og alle som maser og at dette er siste beskjed fra deg. har jeg lov å kaste noe som ikke er mitt? Anonymkode: fd55a...f06
Minitroll Skrevet 10. august 2021 #15 Skrevet 10. august 2021 Om du advarer på forhånd; SeLVFØLGELIG! 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #16 Skrevet 10. august 2021 Da får du be vennene hennes om å komme å hente tinene hennes. Hvis de fortsetter å mase på deg, gir du beskjed om at du kommer til å anmelde dem for trakassering. Anonymkode: 3bfa5...f51 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #17 Skrevet 10. august 2021 Bli enig med noen som kjenner dere begge to, at resten av tingene hennes blir plassert hos disse felles bekjente, og at all evnt kommunikasjon fra nå av foregår mellom de. Deretter blokkerer du henne. Må si jeg føler med deg, jeg har vært gjennom samme helvetet. Tok jo aldri slutt, han ombestemte seg også rundt ting han sa jeg kunne få (som vi hadde kjøpt sammen), kom tilbake og skulle ha det likevel. Derfor råder jeg deg til å gå gjennom ALT i leiligheten sånn at du slipper å få henne etter deg igjen. Jeg tok en ordentlig ryddesjau og samlet opp hver minste lille ubetydelige ting som hadde vært hans eller han ville ha. Anonymkode: da1f3...997 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #18 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bli enig med noen som kjenner dere begge to, at resten av tingene hennes blir plassert hos disse felles bekjente, og at all evnt kommunikasjon fra nå av foregår mellom de. Deretter blokkerer du henne. Må si jeg føler med deg, jeg har vært gjennom samme helvetet. Tok jo aldri slutt, han ombestemte seg også rundt ting han sa jeg kunne få (som vi hadde kjøpt sammen), kom tilbake og skulle ha det likevel. Derfor råder jeg deg til å gå gjennom ALT i leiligheten sånn at du slipper å få henne etter deg igjen. Jeg tok en ordentlig ryddesjau og samlet opp hver minste lille ubetydelige ting som hadde vært hans eller han ville ha. Anonymkode: da1f3...997 mine venner er dritt lei henne fordi hun maser på dem også, tydligvis har hun ingen som kan hente det hos meg. Men jeg orker ikke å sende noe til henne med tanke på hvordan hun oppfører seg mot meg med å få flere folk til å skrive til meg å mase på meg. Først ville hun ha det sendt, men så ombestemte hun seg for at hun er redd for at det skal bli ødelagt.. Jeg mener, hun hadde sjangsen da jeg leverte det første gangen. Jeg sendte melding og sa at hun hadde til slutten av august, om ikke blir det solgt/kastet. Anonymkode: fd55a...f06 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #19 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): har jeg lov å kaste noe som ikke er mitt? Anonymkode: fd55a...f06 Ja, eller du kan sette det utenfor. Er ikke dine ting og det er din adresse Anonymkode: 2b7ea...770
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #20 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): har jeg lov å kaste noe som ikke er mitt? Anonymkode: fd55a...f06 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, eller du kan sette det utenfor. Er ikke dine ting og det er din adresse Anonymkode: 2b7ea...770 Utleiere gjør det, om folk ikke fjerner alle tingene Anonymkode: 2b7ea...770
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå