AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #1 Skrevet 10. august 2021 Hei! Er det noen som vet sånn ca. eller helt hvordan man lager mango- og peanøttsaus som på Egon? Anonymkode: 4e118...cf7
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. august 2021 #2 Skrevet 10. august 2021 Egon lager ikke mat fra bunnen, altså 😉
Brunello Skrevet 10. august 2021 #3 Skrevet 10. august 2021 Aner ikke. Men spørsmålet må være hvordan lage slik saus som på en Thai-restaurant. Egons versjon er antakelig en tam etterligning. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #4 Skrevet 10. august 2021 Har aldri vært på Egon. Men når jeg lager mango-satay saus lager jeg først peanøttsmør, så kjører jeg det i en blender med en renset og moden mango, sambal olek, litt lime, soyasaus, fish sauce, hosin, salt, brunt sukker, hvitløk og sesamolje. Anonymkode: e53fe...2b7 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #5 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hei! Er det noen som vet sånn ca. eller helt hvordan man lager mango- og peanøttsaus som på Egon? Anonymkode: 4e118...cf7 Du finner den sikkert i krydder- eller saushylla i en velassotert matvarebutikk evt internasjonal butikk. Egon lager ingenting fra bunnen av, alt er helfabrikata. Anonymkode: 274a3...3c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå