AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #1 Skrevet 10. august 2021 Jeg er på utkikk etter ny jobb, og ser for meg at hjemmekontor hadde vært perfekt for meg. Tenker at jeg gjerne kan ta en relevant utdannelse også. Noen som har tips til yrkesretninger? Som ofte kan kombineres med hjemmekontor. Jeg trives godt med typ regnskap men da er man jo ofte litt mer avhengig av permer og lignende. Eller var det kanskje mer før? Anonymkode: 28970...5c8
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #2 Skrevet 10. august 2021 Programmering. Jeg skal selv ha hjemmekontor på fulltid nå fremover. Anonymkode: 03250...6a9
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #3 Skrevet 10. august 2021 Lite avhengig av permer i 2021. Du trenger en kontorjobb hvor du ikkeer avhengigav å feks møte kunder face to face. Det finnes ekstremt mange kontorjobber. Personlig jobber jeg med forsikring, men hjemmekontor ble ikke et alternativ før korona kom. Nå sitter jeg så og si bare hjemme. Anonymkode: 13cb1...a5c
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #4 Skrevet 10. august 2021 Jeg er revisor. Alt er digitalt. Satt stort sett også hjemme før pandemien. Må ut i møter innimellom, og er hyggelig å ha kontakt med miljøet på kontoret. Men dette varierer jeg som jeg vil. Er lett å vurdere effektivitet da vi fører timer og fakturerer kunder, så er i det hele tatt en jobb der det er lett å vurdere hvem som fungerer på hjemmekontor, og ikke. Anonymkode: 95c0e...5de
pingeling Skrevet 10. august 2021 #5 Skrevet 10. august 2021 Det er sikkert en del som ennå bruker permer, men i all hovedsak er regnskap nå digitalisert. Men det varierer veldig fra selskap til selskap hvor digitale de er og bruk av hjemmekontor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå