Gjest Gjest Skrevet 20. september 2005 #1 Del Skrevet 20. september 2005 Hei! Jeg skal til Munchen i slutten av oktober. Er det da oktoberfesten er? Er det noen her som har vært der, og evt også har tips til hva man bør få med seg av byen? Hvordan er det med shopping? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 20. september 2005 #2 Del Skrevet 20. september 2005 http://www.oktoberfest.de/ du kan jo se om det står noe her. Har bare vært på oktoberfest i Norge, med tysk mat, øl og ompa musikk Skikkelig bra så det må jo være supert å få med seg i tyskland (ta med hodetabletter til dagen derpå.....). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2005 #3 Del Skrevet 20. september 2005 Oktoberfest pleier faktisk å være i slutten av september (og begynnelsen av oktober.) Samboeren min var der i fjor og storkoste seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 25. september 2005 #4 Del Skrevet 25. september 2005 Samboeren min er på vei hjem fra Oktober-festen nå! Han var vel der fra torsdag til i dag tidlig. Tror den slutter 3. oktober eller rundt der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå