Gå til innhold

Positiv billig test, negativ clearblue

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk positiv test i går med billig test (legger ved bilde) men den er ganske svak og i dag testet jeg med clearblue med ukesindikator og fikk "ikke gravid". Er nå bekymret for kjemisk eller tidlig sa, eller at testen i går ikke er positiv, bare innbilning. Aner ikke når jeg hadde eggløsning

Når får man 1-2 uker opp på denne testen vanligvis? 

20210810_130557.jpg

Anonymkode: f3dc8...548

Skrevet

Er selv 12 dpo i dag, har hatt positiv strimler siden 9 dpo som ikke blir sterkere og negativ cb digital. Stoler helt klart på digitale så jeg har nok en kjemisk. Helt ærlig, 12 dpo, senest 13 dpo bør digital være positiv. Den slår ut ved hcg på 25, og jfr klinikken  min bør hcg være på minst 70 i blodet 14 dpo. Rent statistisk for å få levede født barn da, vel å merke, er alltid et sjeldent unntak. Så tidlig har jo urinkonsentrasjon mye å si. 

• Liker 1
Skrevet
Neutral90 skrev (1 time siden):

Er selv 12 dpo i dag, har hatt positiv strimler siden 9 dpo som ikke blir sterkere og negativ cb digital. Stoler helt klart på digitale så jeg har nok en kjemisk. Helt ærlig, 12 dpo, senest 13 dpo bør digital være positiv. Den slår ut ved hcg på 25, og jfr klinikken  min bør hcg være på minst 70 i blodet 14 dpo. Rent statistisk for å få levede født barn da, vel å merke, er alltid et sjeldent unntak. Så tidlig har jo urinkonsentrasjon mye å si. 

Jeg TROR jeg er 9-10 dpo men tempet ikke så derfor jeg sier jeg egentlig ikke aner. Brukte ikke morgen urin men jeg ventet nesten 4 timer siden sist jeg tisset og drakk lite .ts

Anonymkode: f3dc8...548

Skrevet

Er det RFSU? Da ville jeg dessverre ikke stolt på 😕 Kan hende du er gravid likevel altså, men RFSU er kjent for å gi skyggestreker (og ofte tydelige).

Jeg fikk positiv digital 9 dpo kveld, men når den slår ut er ganske individuelt😊

Anonymkode: 6ed74...f87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...