Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff en flott mann på datingside. Hans samboerskap har skrantet i flere år. Nå vil han ut sier han. Dette er nå tre mnd siden, og ikke hørt om noen fremgang. Han er forelsket i meg sier han. Vi har møttes noen ganger, og har det nydelig. Men nå begyner jeg å lure på om han virkelig skal gjennom et samlivsbrudd? Når jeg spør så er det vage svar. Han er 52, jeg er fire år yngre. Begge har barn. Er det noen her som har erfaringer med dette? 

Anonymkode: 90fd8...2b2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svært usannsynlig, men det forekommer jo.

Samlivsbrudd er jo ganske krevende prosesser, det vil nok også være krevende å være den som står på sidelinjen gjennom det (og gjerne bebreides for bruddet av både eks og unger). Jeg hadde ikke satset på å gå videre med noe slikt.

Anonymkode: 3dde8...12f

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Traff en flott mann på datingside.

Hvorfor fortsetter du ikke med han fremfor den andre dusten du skriver om ellers?

Anonymkode: a3be1...23e

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor fortsetter du ikke med han fremfor den andre dusten du skriver om ellers?

Den andre dusten?

Skrevet

Hei! Jeg var gift. Han traff ei ny bak min rygg. Sa til henne at det var slutt, og at vi holdt på å ordne det praktiske. Jeg ante ingenting, og vi hadde fortsatt et samliv og sex i et halvt år før det ble slutt. Det ble faktisk de to. Og hun tilga han for at han løy. Nå har de fått baby. Han begynner å kjede seg, tror jeg. En kompis av meg fortalte meg at han har skjult/fjernet forholdsstatusen sin på Facebook... Tviler på at han har sjans på noe nytt, men han er innbilsk nok til å tro det. Noen blir aldri fornøyd! Selv om damen hans er veldig pen!

Anonymkode: ef29a...86d

• Liker 3
Skrevet

Hei! Jeg var gift. Han traff ei ny bak min rygg. Sa til henne at det var slutt, og at vi holdt på å ordne det praktiske. Jeg ante ingenting, og vi hadde fortsatt et samliv og sex i et halvt år før det ble slutt. Det ble faktisk de to. Og hun tilga han for at han løy. Nå har de fått baby. Han begynner å kjede seg, tror jeg. En kompis av meg fortalte meg at han har skjult/fjernet forholdsstatusen sin på Facebook... Tviler på at han har sjans på noe nytt, men han er innbilsk nok til å tro det. Noen blir aldri fornøyd! Selv om damen hans er veldig pen!

Jeg skal treffe han om noen dager, tenkte å ta praten med han da. Viss det ikke skjer noe i nærmeste fremtid må jeg bare kutte han ut. Jeg holder en viss avstand. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Den andre dusten?

Du mener vel ikke at "flotte menn" er på datingsider mens de er i et forhold???

Derfor antok jeg at den flotte mannen og mannen du ellers beskriver ikke er den samme...

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skal treffe han om noen dager, tenkte å ta praten med han da. Viss det ikke skjer noe i nærmeste fremtid må jeg bare kutte han ut. Jeg holder en viss avstand. 

Huff, lykke til 😂 Han er flink til å skryte, men ikke til så mye annet 😂😂😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du mener vel ikke at "flotte menn" er på datingsider mens de er i et forhold???

Derfor antok jeg at den flotte mannen og mannen du ellers beskriver ikke er den samme...

Mannen jeg traff var flott ja. Men at opptatte menn er på datingsider i det heletatt er jo helt utrolig… 

Skrevet

Herregud tenker jeg, så fint at noen tar imot med åpne armer disse utro mennene. 

Ingen av oss andre vil ha de. 

Anonymkode: 0e990...96b

• Liker 3
Gjest Neidasåjo
Skrevet

Still ett krav, det handler like mye om deg dette, som han. Si at inntil han har funnet ut av det og evt flyttet ut, så trekker du deg unna for en stund, så kan han heller ta kontakt når ting er i orden. 

Kastet selv bort to år, han er ennå sammen med hun andre. Jeg er så sint på meg selv for at jeg brukte ørene, mer enn øynene. 

Skrevet

Denne er ganske enkel.

»Kontakt meg når du er offisielt singel og bor for deg selv. Så får jeg se om jeg fortsatt er interessert og singel jeg og». 

Anonymkode: bb538...8ab

• Liker 8
Skrevet

Jeg kjenner to menn som har gjort dette. Han ene brukte 1 1/2 år på å flytte ut. Han andre har ikke flyttet ut, men det ble offisielt slutt for et par måneder siden. 

Om det er noe å satse på er en annen sak. Står mer respekt av å avslutte før man begynner på noe nytt.

Anonymkode: 06f4f...d2a

• Liker 3
Skrevet

Det at denne "flotte" mannen i det hele tatt er aktiv på datingsider samtidig som han har samboer, viser jo at han er en stor drittsekk. Flotte menn opererer ikke slik. 

• Liker 5
Skrevet

Støtter de andre med at dette ikke er en flott mann. Det er en utro drittsekk som leter etter flere å ligge med. 

Datingsider burde man vente med til man har avsluttet tidligere forhold og fått livet på stell igjen 

Anonymkode: 30aa0...45e

• Liker 1
Skrevet

Hadde han ville ha gått fra henne, så hadde han gjort det allerede. Han kommer bare med tomme lovnader. 

• Liker 3
Skrevet

Min erfaring er at vi begge var gift da vi traff hverandre (gjennom jobben). Fikk god tone, ble gode venner, og så utviklet det seg til noe mer. Plutselig brukte jeg mer tid med ham enn med mannen min. Etter noen jobbreiser sammen, hvor vi oppførte oss som kjærester, bestemte jeg meg for å gå ut av ekteskapet mitt. Min mann fortjente ikke en kone som hadde følelser for en annen. Jeg tok ut separasjon og flyttet ut, og sa til kollegaen min at dersom han ville ha meg, hadde han ett år på seg på å gjøre det samme. Enten måtte han velge meg, eller så måtte jeg få være singel.

Månedene gikk, og det passet aldri helt å gå fra kona. Selv om de satt på to hus, var det aaalt for komplisert. Han oppførte seg forelsket i meg, og brukte så mye tid som mulig med meg, men klarte ikke forlate kona. Så da separasjonsåret mitt var over, gjorde jeg det slutt med ham. Han gikk ned i en kraftig depresjon, og måtte ha psykologhjelp og lykkepiller. Men jeg var ferdig med ham, og klarte meg helt fint uten ham. Vil ikke ha en veik mann. 

Ser at de fortsatt er sammen, men når jeg ser dem sammen, har han ikke den gnisten i øynene han hadde med meg. Høres kanskje innbilsk ut, men jeg husker hvor mye øynene hans strålte da vi var sammen. Alt var kanskje et spill, men den gnisten tror jeg var ekte. Han ser nesten fortapt ut nå. Men det valget tok han selv. Og han må leve med at han var utro mot henne resten av ekteskapet. 

Anonymkode: bfbf1...4d3

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Min erfaring er at vi begge var gift da vi traff hverandre (gjennom jobben). Fikk god tone, ble gode venner, og så utviklet det seg til noe mer. Plutselig brukte jeg mer tid med ham enn med mannen min. Etter noen jobbreiser sammen, hvor vi oppførte oss som kjærester, bestemte jeg meg for å gå ut av ekteskapet mitt. Min mann fortjente ikke en kone som hadde følelser for en annen. Jeg tok ut separasjon og flyttet ut, og sa til kollegaen min at dersom han ville ha meg, hadde han ett år på seg på å gjøre det samme. Enten måtte han velge meg, eller så måtte jeg få være singel.

Månedene gikk, og det passet aldri helt å gå fra kona. Selv om de satt på to hus, var det aaalt for komplisert. Han oppførte seg forelsket i meg, og brukte så mye tid som mulig med meg, men klarte ikke forlate kona. Så da separasjonsåret mitt var over, gjorde jeg det slutt med ham. Han gikk ned i en kraftig depresjon, og måtte ha psykologhjelp og lykkepiller. Men jeg var ferdig med ham, og klarte meg helt fint uten ham. Vil ikke ha en veik mann. 

Ser at de fortsatt er sammen, men når jeg ser dem sammen, har han ikke den gnisten i øynene han hadde med meg. Høres kanskje innbilsk ut, men jeg husker hvor mye øynene hans strålte da vi var sammen. Alt var kanskje et spill, men den gnisten tror jeg var ekte. Han ser nesten fortapt ut nå. Men det valget tok han selv. Og han må leve med at han var utro mot henne resten av ekteskapet. 

Anonymkode: bfbf1...4d3

Snodig at det var så lett for deg å legge ham bak deg. Kanskje du egentlig aldri var interessert i ham, men trengte en slags motivasjon til å gå ut av ditt eget ekteskap?

Anonymkode: 8681e...ba1

• Liker 2
Skrevet

Vil du virkelig satse på en mann som er på datingsider og roter med andre damer bak ryggen på kona si…?

Det er bedriten og feig oppførsel.

Uansett om han er oppriktig at han vil forklare kona, eller bare er ute etter spenning på si.

Du vet alt, at han har det i seg å gå bak ryggen på den han en gang elsket. Hva skulle hindre ham i å gjøre det samme mot deg, om han kjeder seg litt i forholdet?

Styr unna.

Anonymkode: 1661c...a02

• Liker 1
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Viss det ikke skjer noe i nærmeste fremtid må jeg bare kutte han ut. Jeg holder en viss avstand. 

Grammatikk-hjertet mitt BLØR

Anonymkode: 1a047...bb8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...