AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #1 Skrevet 10. august 2021 Er det noen her som har erfaring med laserbehandling på arr? Jeg har et par små arr på armene som jeg ønsker å fjerne, eller i hvert fall redusere synligheten av. Det ene arret syns knapt, mens det andre er kelode-arr(?). Fungerer det? Trengs det mange behandlinger? Anonymkode: 10f36...bbf
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #2 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (På 10.8.2021 den 14.23): Er det noen her som har erfaring med laserbehandling på arr? Jeg har et par små arr på armene som jeg ønsker å fjerne, eller i hvert fall redusere synligheten av. Det ene arret syns knapt, mens det andre er kelode-arr(?). Fungerer det? Trengs det mange behandlinger? Anonymkode: 10f36...bbf Jeg lurer på det samme….tror dessverre ikke det er så veldig god effekt. Men LITT, kanskje…. Anonymkode: e8571...177
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #3 Skrevet 13. august 2021 https://nhi.no/sykdommer/hud/sar-hudskader-bitt/arrdanning-overdreven-keloid/ Anonymkode: 96802...0f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå