Gå til innhold

azealinsyre for seboreisk eksem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen prøvd? har sebore i ansikt. rødt, irritert og flassete. hørt azealinsyre skal være bra for flere hudlidelser. 

Anonymkode: 80831...646

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt om azealinsyre før. Jeg bruker Selukos (sjampo) både i hår og ansikt. Jeg har også sebore.

Anonymkode: ffa03...b0f

Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Aldri hørt om azealinsyre før. Jeg bruker Selukos (sjampo) både i hår og ansikt. Jeg har også sebore.

Funker det? Hvor ofte bruker du det?

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Funker det? Hvor ofte bruker du det?

TS

Den funker, men den kunne vært mer effektiv/ha raskere virkning. Får utbrudd i perioder, og da må jeg gjerne bruke den 2-4 dager på rad, og så er det bedre. Håret blir veldig tørt, så må bruke balsam i det etterpå (ikke hodebunnen). Kjenner jeg antydning til kløe i hodebunnen, bruker jeg sjampoen med en gang og da er det ikke alltid det kommer utbrudd. Men kløen kan selvfølgelig ha vært tilfeldig de gangene 🙈  Før jeg begynte med Selukos og ikke brukte noen ting (før jeg visste det var sebore), så varte utbruddene i ukevis og var veldig hyppige. 
Det hjelper på ansiktet også, bak ørene, nakken og ørene også. Men det skal jo finnes kremer som hjelper på dette da, og kjøpte en fra apoteket (husker ikke navnet, men var den eneste de hadde til sebore) og kanskje vil den funke på sebore, men jeg får utrolig mye kviser av den, så det er ikke verdt det for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...