AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #1 Skrevet 10. august 2021 Jeg er litt lei meg nå. Har et helt nyoppusset bad. Kjøpte en badebombe på Lush, for å feire. Der putter de produktene i en liten papirpose. Denne satt jeg på vasken hjemme, og det har kommet vann borti posen. La jeg løftet den i deg, så jeg at posen av avgitt fargestoffer som har satt seg som et fossil på porselen-servanten (som forøvrig kostet flere tusen). Fargen sitter som støpt, jeg jeg skulle fryktelig gjerne fått fjernet dette neonrosa blekket. Har noen råd angående dette? Anonymkode: fbe23...5c3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #2 Skrevet 10. august 2021 Les for all del bruksanvisningen/databladet først, det er ikke sikkert den bør brukes på din overflate, men denne har hvertfall jeg klart å fjerne mange flekker med. Den inneholder bla blekemiddel Anonymkode: f8d2f...45d
Ullvott Skrevet 10. august 2021 #3 Skrevet 10. august 2021 Du har en helt vanlig "glasert" vaskeservant? Ikke noe sånn med porøs overflate eller noe? I så fall er førstevalget mitt Jif skurekrem. Hvis ikke det funker - prøv med neglelakkfjerner. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #4 Skrevet 10. august 2021 Neglelakkfjerner fungerte supert 👍 Anonymkode: fbe23...5c3 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #5 Skrevet 10. august 2021 Til neste gang kan også antibac fungere pga alkohol. Fjernet gigantiske flekker for meg etter ballong. Lot det sitte på i 10 min, tørket bare av. Anonymkode: 8891f...678 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #7 Skrevet 11. august 2021 Ikke bruk skurekrem! Den riper opp den nye vasken din og dritten setter seg bedre fast! Jeg sølte vippe/bryn farge på vår nye porselensvask. Tok en bumullpad med klorin og la over, lot ligge over natta. Neste morgen var flekken borte dette er fire år siden og ikke antydning til flekk på vasken. Anonymkode: 9be0e...600
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #8 Skrevet 11. august 2021 Skurekrem skal en være ytterst forsiktig med, det kan ripe opp! Bra at neglakkfjerner fungerte! Antibac har også funket til overraskende mye her i hus. Anonymkode: eb43c...3ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå