Ævv Skrevet 10. august 2021 #1 Skrevet 10. august 2021 Tok første dosen av koronavaksinen forrige mandag og har følt meg helt fin. I går begynte jeg å få veldig vondt i hodet, og selv om jeg sov nesten 8 timer i natt så måtte jeg ta en paracet og sove en halvtime midt under arbeidsdagen. Jeg sover ALDRI på dagtid så dette har aldri skjedd før. Er fortsatt så trøtt at jeg har vondt i kroppen, men heldigvis er hodepinen borte etter paracet. Føler meg så nedfor og ekkel, har virkelig ikke følt meg så utafor før (er så og si aldri syk).. Kan det være vaksinen? 2
Susan Sto Helit Skrevet 10. august 2021 #2 Skrevet 10. august 2021 Klart det KAN være vaksinen. (Men du KAN jo også være smittet av viruset.) Selv om de aller fleste får bivirkninger de første dagene, så kan det også komme senere. Ta en koronatest, om denne er negativ, og dette fortsetter, ta kontakt med lege og få det registrert som mulig bivirkning?
Betasuppe Skrevet 11. august 2021 #3 Skrevet 11. august 2021 On 8/10/2021 at 1:44 PM, Ævv said: Tok første dosen av koronavaksinen forrige mandag og har følt meg helt fin. I går begynte jeg å få veldig vondt i hodet, og selv om jeg sov nesten 8 timer i natt så måtte jeg ta en paracet og sove en halvtime midt under arbeidsdagen. Jeg sover ALDRI på dagtid så dette har aldri skjedd før. Er fortsatt så trøtt at jeg har vondt i kroppen, men heldigvis er hodepinen borte etter paracet. Føler meg så nedfor og ekkel, har virkelig ikke følt meg så utafor før (er så og si aldri syk).. Kan det være vaksinen? Kommer hodepinen tilbake hvis du ikker tar Paracet nå fremover? 1
kvinne35+ Skrevet 11. august 2021 #4 Skrevet 11. august 2021 Ævv skrev (På 2021-8-10 den 13.44): Tok første dosen av koronavaksinen forrige mandag og har følt meg helt fin. I går begynte jeg å få veldig vondt i hodet, og selv om jeg sov nesten 8 timer i natt så måtte jeg ta en paracet og sove en halvtime midt under arbeidsdagen. Jeg sover ALDRI på dagtid så dette har aldri skjedd før. Er fortsatt så trøtt at jeg har vondt i kroppen, men heldigvis er hodepinen borte etter paracet. Føler meg så nedfor og ekkel, har virkelig ikke følt meg så utafor før (er så og si aldri syk).. Kan det være vaksinen? Ja noen kan bli veldig trøtte. Bivirkning: Fatigue. 3
Ævv Skrevet 12. august 2021 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2021 Betasuppe skrev (21 timer siden): Kommer hodepinen tilbake hvis du ikker tar Paracet nå fremover? Den har vært litt fram og tilbake men er heldigvis blitt bedre nå 😊 tok paracet i går også og måtte sove i lunsjen igjen, men i dag følte jeg meg bra nok til en kjapp treningsøkt uten hodepine, så virker som om det har gitt seg bortsett fra at jeg føler meg usaklig trøtt.
MorTil2 Skrevet 12. august 2021 #6 Skrevet 12. august 2021 Jeg har følt meg ganske pjusk etter vaksinen. Første uken "bare" trett, og godtok det. Men jeg har revmatisme, og har nå, over 14 dager etter, vondt i leddene. Men det er andre ledd enn jeg pleier å ha vondt i. Dessuten var sykdommen i en ganske rolig fase da jeg tok vaksinen, ellers hadde jeg aldri tatt den. Jeg synes selvsagt ikke noe særlig om dette, siden smerter ikke er det jeg trenger mer av. Så er i tenkeboksen angående dose 2. 1
Anbefalte innlegg