Gå til innhold

Dere kvinner som har ligget med veldig mange.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir dere videre nedentil? Merker dere noe selv, fått kommentarer på det? Jeg er selv kvinne og vil ligge med mange, men jeg er fra ei bygd og vil ikke få dette hore ryktet på meg. Stemmer det at man blir videre av å ligge med mange? Nå mener jeg kvinner som har ligger med over 20 stykker og oppover.

Anonymkode: df46b...7fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymkode: bfdde...d39

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei

Anonymkode: bfdde...d39

Hvorfor er svaret nei? Hvorfor er det så mange som påstår dette da? Ts

Skrevet

Hva tror du selv? Du har 25 one night stand og blir kn*llet 25 ganger. Venninna di er i fastforhold på 3 året, om de så har sex kun 1 gang i uka vil hun ha hatt sex 150 ganger minimum. 

Anonymkode: ddb09...0b0

• Liker 17
Skrevet

Det er bare en myte, satt ut av folk som vil kontrollere kvinners seksualliv. 

Anonymkode: 83347...7bd

• Liker 23
Gjest laPistola
Skrevet

Hvem er det som påstår det? Har hørt noen har blitt videre av fødsel , men ikke dette. 
vel, kan svare for meg selv, jeg har ligget med over 20 stykker, og har ikke blitt videre. 

jeg har ett oppfølgingsspørsmål til denne teorien… hvis man møter drømmemannen når man er 16, og har daglig sex med han , resten av sitt seksuelle liv vil det ikke påvirke om en blir vid, men hvis en har 21 ons fra en er 20- 41, altså samleie en gang i året så vil en bli vid? 

Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvem! Aldri hørt. Hva argumenterer de med, hva er logikken? Spør dem 

Skrevet
Anonyminist skrev (Akkurat nå):

Hvem! Aldri hørt. Hva argumenterer de med, hva er logikken? Spør dem 

En venn av meg snakket om en kvinne som bor litt lenger vekk fra bygda. Han drakk øl og sa til en annen venn at hun var flott og fin. men der nede var det ikke mye å skryte av. Han drev å snakket om at han nesten ikke kjente noe når han lå med henne, da må hun være vid? Og jeg vet hun har ligget med mange. Hun har et rykte på seg her i bygda. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En venn av meg snakket om en kvinne som bor litt lenger vekk fra bygda. Han drakk øl og sa til en annen venn at hun var flott og fin. men der nede var det ikke mye å skryte av. Han drev å snakket om at han nesten ikke kjente noe når han lå med henne, da må hun være vid? Og jeg vet hun har ligget med mange. Hun har et rykte på seg her i bygda. Ts

Noen er videre enn andre. Det har absolutt ingenting med hvor mange sexpartnere man ha hatt. Ingenting! 

Anonymkode: 01222...e5d

• Liker 8
Skrevet

Altså, folk som tror man blir videre nedentil av å ligge med mange, men ikke av å ligge med samme mannen mange ganger må jo ha IQ på grensen til hjernedød.

Anonymkode: 117ec...4eb

• Liker 22
Skrevet

Så det er antall *partnere* som skal ha betydning og ikke antall ganger man har sex (med en fast partner), tenker du? 

Litt vanskelig å se argumentene for dette.. 

Selv har jeg ligget med ca 25-30 stykk (er over førti år) og vil vel heller påstå at det er min bekkenbunnstrening som har størst innflytelse på hvor trang jeg er! 
Ingen av mennene jeg var med, hadde tjukkere pikk enn barna jeg presset ut så… det har vel også en plass i ligningen 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 2541e...5ca

• Liker 3
Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Så alle som sier det er EN idiot på fylla som klager på at han ikke kjente noe under et samleie , og videre er det din teori fordi du har hørt et rykte på bygda? Sett heller ut et rykte om at hun ikke kjente noe fordi han har så liten tiss, for det får man av og ligge med mange, av og snakke dritt i fylla og av og drikke øl. 

Skrevet

Antall sexpartnere har ingenting å si for hvor vid man er. 

Vi som stort sett har vært i faste forhold hele livet har nok dessuten knullet langt flere ganger enn dem som har vært single store deler av livet. Uansett hvor mange de rakk over slår sjelden singelsex mengde par har sex.

Om mye sex skulle utvide kvinner nedentil burde altså kvinner som stort sett har vært i forhold ha de videste underliv. Vi har gjerne knullet 100- 300 ganger i året, i årevis. 

Det er andre faktorer som påvirker hvor trang man er. Genetikk, skader, sunne slimhinner, og sikkert mer. Ikke engang fødsel påvirker nødvendigvis slikt. Kan, ved skader, og kan også slå andre veien faktisk. 

Å ha sex er bra knipeøvelser det. Iallefall om det er bra nok sex til å få orgasme. 

• Liker 2
Skrevet

Horerykte kan man få når som helst av hva som helst uavhengig av antall partnere. Jeg var hore fra jeg var 14 selv om jeg var ukysset og jomfru til jeg var 16. 

Anonymkode: 8a51d...8ba

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Fordi de er idioter. 

Anonymkode: e7494...237

• Liker 3
Skrevet

Nei, jeg har hatt hundrevis av partnere og alle kommenterer hvor utrolig trang jeg er. Jeg har sterke muskler da, som jeg bruker når vi ligger sammen. Hvis jeg strammer musklene nedentil, klarer de ikke å trenge inn i meg i det hele tatt.

Uansett, siden jeg har hatt mange korte forhold og mange one night stands betyr det at jeg ikke har hatt sex jevnlig, men i rykk og napp. En som har hatt sex tre ganger ukentlig med sin faste partner gjennom 25 år har derfor hatt sex utallige flere ganger enn meg og er derfor videre, hvis man skal følge denne logikken.

Anonymkode: 586cc...030

• Liker 2
Skrevet

Tenker at hvis du må spørre om det så burde du kanskje avstå fra sex til du er moden for det.

Anonymkode: 14559...eaa

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Altså, folk som tror man blir videre nedentil av å ligge med mange, men ikke av å ligge med samme mannen mange ganger må jo ha IQ på grensen til hjernedød.

Anonymkode: 117ec...4eb

Dette!

Anonymkode: d860c...adc

• Liker 1
Skrevet

At man blir videre av å ha mye sex, med en eller flere partnere, er like absurd som å si at penis blir tynnere på grunn av slitasje ved mye sex.

Og hva er logikken i at flere partnere gjør at man endres i anatomien mer enn ved å ha sex med samme person tusenvis av ganger? 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Blir dere videre nedentil? Merker dere noe selv, fått kommentarer på det? Jeg er selv kvinne og vil ligge med mange, men jeg er fra ei bygd og vil ikke få dette hore ryktet på meg. Stemmer det at man blir videre av å ligge med mange? Nå mener jeg kvinner som har ligger med over 20 stykker og oppover.

Stakkars lille venn: Jeg har ikke tall på hvor mange Jeg har hatt sex med  muligens mellom 200 og 400 🤣

Får stort sett alltid kommentar på hvor trang jeg er, så slapp helt av, det er muskulaturen din som bestemmer det blant annet 💪👍

Anonymkode: fb3f7...cd0

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...