AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #1 Skrevet 10. august 2021 Etter mange år i tenkeboksen har jeg kommet frem til at jeg vil tilby min mann ( gjennom mange år) et åpent forhold, fordi jeg av div.private årsaker ikke ønsker/ lyst på sex lengere. Det har vært en lang prosess og jeg har vært åpen om det hele veien. Jeg syns det er urettferdig ovenfor han at han ikke skal ha et sexliv resten av livet. Og jeg er så lei av konstant dårlig samvittighet. Samtidig har vi et veldig godt samliv og vi elsker hverandre og vi ønsker ikke å skille lag. Han har ikke hatt noen andre enn meg,og er ikke akkurat så utadvent og flørtete type,så for han å skulle ut å " finne en elskerinne" er ikke akkurat så lett. Han syns jo dette er litt flaut og skal tenke på. Men virker samtidig ikke helt avvisende på ideen. Jeg bare lurer på ,om du hadde vært han og følt dette greit, hvordan hadde du gått frem for å finne noen å ha sex med i et åpent forhold? Hvor begynner man liksom.. 😂 Det er heller ikke så lett med tanke på at han fortsatt er gift og vil ha et sex forhold. Men antar de finnes de og,som godtar sånt.. Kvinne 37. Anonymkode: 5cdb8...eff
Doktor Dyregod Skrevet 10. august 2021 #2 Skrevet 10. august 2021 Skriv en profil sammen på den plattformen dere ser på som passende. Da er du med på hele prosessen. Lykke til🤞 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #3 Skrevet 10. august 2021 Noen tips til plattformer som kan sjekkes ut? Er helt blank på området.. Ts Anonymkode: 5cdb8...eff
Resignert Skrevet 11. august 2021 #4 Skrevet 11. august 2021 (endret) Sannsynligheten for at din mann, sånn som du beskriver han, vil finne en kvinne som vil ha et rent seksuelt forhold med han, er vel omtrent samme som sannsynligheten for å vinne i Lotto. Jeg våger å påstå at mindre enn 1% av kvinner i den aktuelle alderen ønsker kun sex, og ingenting annet. Sannsynligvis er det en vesentlig større andel som er som deg, ønsker forhold (altså bedre økonomi, hus, bil, omsorg, trygghet og alt det der), men ikke sex. Den "spake" mannen din vil måtte konkurrere med vesentlig mer utadvendte og attraktive menn om de få damene som eventuelt kunne tenke seg en elsker. Sånn er det bare. Endret 11. august 2021 av Resignert 11
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #5 Skrevet 11. august 2021 Prøv nakenprat, vær åpen om situasjonen, lag en tråd etc. så lar det seg sikkert ordne.. Anonymkode: 7a45a...f02 2
Resignert Skrevet 11. august 2021 #6 Skrevet 11. august 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Prøv nakenprat, vær åpen om situasjonen, lag en tråd etc. så lar det seg sikkert ordne.. Anonymkode: 7a45a...f02 Dette må da være ironisk ment? 5
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #7 Skrevet 11. august 2021 Helt ærlig så ville jeg aldri hatt en "tafatt" mann som var gift. Attpåtil gift med ei som er med på å lage en kontaktannonse for sin sjenerte mann. Det blir så lite maskulint og avtennende som det kan få blitt. Støtter den over som sier at det blir som å vinne i lotto.... Anonymkode: 636ad...d0b 4
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #8 Skrevet 11. august 2021 Det der er en nøtt, men noen vinner jo faktisk i lotto også. Finnes det et swingersmiljø der dere er, ev en klubb? Kanskje dere kan være to sammen, til han er introdusert for noen? Betale for det en sjelden gang? Gå hardt inn for å bli kjent med par, i motsatt situasjon? Nakenprat støttes ikke, men heller en annonse på Cupido. Tinder; kjør på med ærlig profil. Mikroskopisk sjanse er bedre enn ingen. Anonymkode: 2a7db...ffa 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #9 Skrevet 11. august 2021 Dersom han er åpen for å ligge med absolutt ENHVER kvinne som åpner for det så kan det tenkes han har «flaks». Men her må han nok ligge med de ingen andre vil ha. Han er en mann i 40 årene, som er introvert og «ikke flørtete», syns det er flaut å finne andre å ligge med og har kun ligget med en person hele livet. Altså… det lukter ikke bra sex av dette… det lukter misjonær med lyset av. Anonymkode: c1df2...bba 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #10 Skrevet 11. august 2021 Blir vel eskorte som blir eneste mulighet? Eller ny kjæreste? Noen lever jo i poly forhold og de får det jo til.. men ser for meg at de damene som vil ha kjæreste vil kun være monogame uansett.. Hvis ikke han er en muskuløs hunk som lett får seg noe da. Han er jo uerfaren når det kommer til damer pga han har vært i forhold med meg siden ungdommen, så om han får " revet av plasteret" så kanskje det funker bedre enn man skulle tro, da han er seksuelt nysgjerrig og har lyst. Det er nok mer tanken på å skal gjøre det når han er gift som sikkert er mest vanskelig. Jeg vet at både det å la han få seg kjæreste og fortsette slik vi har det,er begge deler risikabelt. Han kan få følelser for noen andre som er bedre, eller at han savner sex så mye at han lever i savn eller forlater tilslutt. Jeg syns dette er svært vanskelig og har lyst å gjøre hva som helst for å prøve å få det til å fungere. Jeg har lest så mange ganger her på KG at om ikke kvinnen gir mannen sex burde hun tillate åpent forhold. Men de svarene jeg får her, virker det som det er vanskelig det og,om man ikke er en utadvent kjekkas. Ts Anonymkode: 5cdb8...eff
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #11 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Blir vel eskorte som blir eneste mulighet? Eller ny kjæreste? Noen lever jo i poly forhold og de får det jo til.. men ser for meg at de damene som vil ha kjæreste vil kun være monogame uansett.. Hvis ikke han er en muskuløs hunk som lett får seg noe da. Han er jo uerfaren når det kommer til damer pga han har vært i forhold med meg siden ungdommen, så om han får " revet av plasteret" så kanskje det funker bedre enn man skulle tro, da han er seksuelt nysgjerrig og har lyst. Det er nok mer tanken på å skal gjøre det når han er gift som sikkert er mest vanskelig. Jeg vet at både det å la han få seg kjæreste og fortsette slik vi har det,er begge deler risikabelt. Han kan få følelser for noen andre som er bedre, eller at han savner sex så mye at han lever i savn eller forlater tilslutt. Jeg syns dette er svært vanskelig og har lyst å gjøre hva som helst for å prøve å få det til å fungere. Jeg har lest så mange ganger her på KG at om ikke kvinnen gir mannen sex burde hun tillate åpent forhold. Men de svarene jeg får her, virker det som det er vanskelig det og,om man ikke er en utadvent kjekkas. Ts Anonymkode: 5cdb8...eff Tenk deg selv.. hvor mange venninner har du i din omgangskrets som drømmer om å møte en gift mann å ha sex med innimellom, uten noe mer? Se realistisk på mannen din, er dette en mann kvinner sikler etter? Som vil ønske sex uten kos, latter og middag og kino og ting som hører til? Anonymkode: c1df2...bba 4
Gjest ABM Skrevet 11. august 2021 #12 Skrevet 11. august 2021 Doktor Dyregod skrev (23 timer siden): Skriv en profil sammen på den plattformen dere ser på som passende. Da er du med på hele prosessen. Lykke til🤞 Seriøst🙈😅😂😂😂Nå tuller du vel? Hvilken kvinne vil ha en mann kona må leie til elskerinnen?😂😂😂.Dagens 10 poenger!
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #13 Skrevet 11. august 2021 Det er ikke mange jeg kjenner som vil ha et sex forhold nei. Alle vil ha forhold. Menn derimot er det mange flere som vil kun ha sex. Kommer ikke til å lage noe profil for han noen steder. Sa at han måtte selv bare finne ut av det. Men, hva ville DU ha gjort i en slik situasjon da? Ts Anonymkode: 5cdb8...eff
Gjest ABM Skrevet 11. august 2021 #14 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-8-10 den 13.07): Etter mange år i tenkeboksen har jeg kommet frem til at jeg vil tilby min mann ( gjennom mange år) et åpent forhold, fordi jeg av div.private årsaker ikke ønsker/ lyst på sex lengere. Det har vært en lang prosess og jeg har vært åpen om det hele veien. Jeg syns det er urettferdig ovenfor han at han ikke skal ha et sexliv resten av livet. Og jeg er så lei av konstant dårlig samvittighet. Samtidig har vi et veldig godt samliv og vi elsker hverandre og vi ønsker ikke å skille lag. Han har ikke hatt noen andre enn meg,og er ikke akkurat så utadvent og flørtete type,så for han å skulle ut å " finne en elskerinne" er ikke akkurat så lett. Han syns jo dette er litt flaut og skal tenke på. Men virker samtidig ikke helt avvisende på ideen. Jeg bare lurer på ,om du hadde vært han og følt dette greit, hvordan hadde du gått frem for å finne noen å ha sex med i et åpent forhold? Hvor begynner man liksom.. 😂 Det er heller ikke så lett med tanke på at han fortsatt er gift og vil ha et sex forhold. Men antar de finnes de og,som godtar sånt.. Kvinne 37. Anonymkode: 5cdb8...eff Hadde det ikke vært en bedre ide at du ofret deg litt og tok deg av ham? Sug av ham og hjelp ham nå og da..kanskje en fleshlight e.l. hadde gjort underverker...?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #15 Skrevet 11. august 2021 ABM skrev (4 minutter siden): Hadde det ikke vært en bedre ide at du ofret deg litt og tok deg av ham? Sug av ham og hjelp ham nå og da..kanskje en fleshlight e.l. hadde gjort underverker...? Jo jeg koser og gjør sånnt, samt foreslår diverse leketøy, men føler ikke at det er tilstrekkelig. Han vil også ha sex. Eksperimentere og slikt. Ts Ps han er en helt vanlig kjekk mann, bare ikke så veldig utadvent. Anonymkode: 5cdb8...eff
Gjest ABM Skrevet 11. august 2021 #16 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jo jeg koser og gjør sånnt, samt foreslår diverse leketøy, men føler ikke at det er tilstrekkelig. Han vil også ha sex. Eksperimentere og slikt. Ts Ps han er en helt vanlig kjekk mann, bare ikke så veldig utadvent. Anonymkode: 5cdb8...eff Ja jeg forstår..mange kvinner liker nok innadvendte menn også..kan han ikke bare prøve seg på Tinder da?.. og se hvor veien går? Kanskje det vekker alfaen i ham?...kan bli det siste du ser til ham på lenge det kjære frue🙈😅😂🌹
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #17 Skrevet 11. august 2021 Synes dette høres ut som en bra deal jeg. En gift mann som ikke vil kreve noe kos eller hygge, da kona tar seg av alt det. Ikke er han utro eller rundbrenner med allslags kjønnssykdommer. Han ser gjennomsnittlig bra ut, og er antakeligvis veldig takknemlig i sengen! De er iallefall noe som jeg hadde satt pris på i et slikt opplegg. Jeg er gift, i samme aldersgruppe og kunne tenke meg å piffe opp den siden av livet, ikke noe mer. Om bare min snille mann hadde vært med på det. Anonymkode: a7d37...bf9 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #18 Skrevet 11. august 2021 Burde ikke være så vanskelig. En mann kan ha stor glede av å pule nedover. Men det er kanskje lettest dersom du hjelper han, kvinner kommuniserer best med kvinner. Anonymkode: 87ec5...265
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #19 Skrevet 11. august 2021 ABM skrev (16 minutter siden): Ja jeg forstår..mange kvinner liker nok innadvendte menn også..kan han ikke bare prøve seg på Tinder da?.. og se hvor veien går? Kanskje det vekker alfaen i ham?...kan bli det siste du ser til ham på lenge det kjære frue🙈😅😂🌹 Haha, ja det er en fare for det! Men om jeg får hjem en lykkelig og energisk mann av og til,så er det verdt det! 😂😆 Takk for innvendinger. Tenker at det kanskje er flere i samme båt. Slik som AB over her skrev. Hadde man bare visst hvordan man gikk frem for å finne dem.. tror nok at flere liker tanken,men at partner ikke vil. Ts Anonymkode: 5cdb8...eff
Gjest ABM Skrevet 11. august 2021 #20 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Haha, ja det er en fare for det! Men om jeg får hjem en lykkelig og energisk mann av og til,så er det verdt det! 😂😆 Takk for innvendinger. Tenker at det kanskje er flere i samme båt. Slik som AB over her skrev. Hadde man bare visst hvordan man gikk frem for å finne dem.. tror nok at flere liker tanken,men at partner ikke vil. Ts Anonymkode: 5cdb8...eff Jeg liker vanligvis kvinner som er kåtere enn en kasse kaniner..men jeg liker jaggu deg og ts! Makan til snill og forståelsesfull kone skal en lete lenge etter!!🌹
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå