Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne visst hva det koster med med nye netcom har kommet med. At man kan ringe gratis til max 6 personer osv. Det må vel koste noe å ha det? Fant ikke priser på det hod netcom.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det koster absolutt ingenting. Ikke startavgift, månedsavgift eller minuttpris :D

Skrevet

Det koster ikke noe å ha det, men den som står som ansvarlig vil og bli økonomisk og juridisk ansvarlig for de nr som tilknyttes i den trådløse familien. Du kan ha 3 kontantkort og tre vanlige abb, alle må seff være fra netcom.

Skal ordne meg det om 3 uker, når jeg har blitt gammel nok :)

Skrevet

Takk for svar! Så bra at det er gratis da! Trenger alle å være i familie eller kan man skrive opp venner f.eks.?

Skrevet (endret)

Man kan godt skrive opp venner ja, netcom sier at man selv definerer hvem man er i familie med :)

Men husk at regninga på deres abb. vil komme til deg. Hvis du står som administrator, det vil være delt opp for hvert enkelt nummer, men med en totalsum.

Endret av saskia
Skrevet

Det kan kun være 3 kontantkort med. Administrator kan ikke være kontantkortkunde heller.

Skrevet

teit at regninga kommer til en person. utrolig tungvint. jeg har familien 50 mil unna. teit om de skal få regninga mi hver mnd eller omvendt.

Skrevet

Det er jo bare å sette inn penger til denne personen når du får vite hvor mye den kom på da.

Man kan i tillegg kun være medlem av en trådløs familie, så man må velge med omhu :)

Skrevet

Jeg har akkurat fyllt ut skjemaet for å få en sånn på Liten og meg. Mesteparten av min mobilregning er jo timer til henne hver eneste måned. DEt skal bli vanvittig herlig å få de timene gratis. og at hun alltid kan ringe meg, selv om kortet hennes er tomt. Veldig veldig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...