AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #1 Skrevet 10. august 2021 Jeg er kvinne i tredveårene. Er det normalt å sveipe rundt 1 av 100 til høyre på tinder? Jeg har helt teite høye krav der inne kjenner jeg. Feil posering, for kjekk, for stygg, for tynn, for tykk, feil tekst, skrivefeil, feil navn, bar overkropp Neitakk, for aktiv.. Jeg sveiper altså veldig, veldig få. I tillegg har jeg på funksjonen at kun de jeg har sveipet, får se meg. Jeg får dermed kun match med ca halvparten av de jeg sveiper.. Er det andre kvinner i samme situasjon? Altså med helt latterlige «krav» når man sveiper? (Og nei, jeg har heller ikke en feilfri profil eller en supergod tekst..) Anonymkode: ee5d3...6b0 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #2 Skrevet 10. august 2021 Jeg unngår alle uten profiltekst, alle i baris og/eller liggende i en seng. Alle som viser frem dyrt hus, dyr bil. Og alle som bare har dårlig bilde med solbriller på. Og de som har altfor mange bilder av hunden. Og de som er åpenbare fuckboys. I tillegg unngår jo jeg de som ikke er tiltrekkende i det hele tatt, eller som har helt feil interesser. Da blir jo det veldig få aktuelle menn igjen... så kanskje 3 av 100? Anonymkode: 175d9...51f 6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #3 Skrevet 10. august 2021 Jeg sveiper på kanskje 1 av 200 eller noe selv, kanskje enda færre. Men det er fordi jeg kommer fra et annet land og ser etter noen fra samme kultur/område. Da blir det færre å velge i der inne ettersom norske menn automatisk blir et venstresveip. Anonymkode: 4cac3...e08 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #4 Skrevet 10. august 2021 Av det jeg har lest sveiper kvinner ca. 3-4% til høyre i snitt. Så du er litt kresnere enn snittet, men likevel er nok 1 av 100 helt vanlig. Anonymkode: 8456b...971 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #5 Skrevet 10. august 2021 Ligger nok der jeg og, om det ikke er 1 pr 200. Langt mellom hver høyresveip. Anonymkode: 3c640...f4b 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #6 Skrevet 10. august 2021 Har ikke telt, men jeg er nok i samme sjiktet ja. Sveiper ekstremt få til høyre. Det er vel fordi man ut fra noen få bilder og litt info skal vurdere om det er «min type» og det er det ikke mange som er. Om jeg hadde møtt en del av dem IRL og blitt kjent på vanlig måte kunne det godt hende jeg hadde god kjemi med dem og på den måten hadde det ikke vært like viktig med interesser eller type jobb eller «en spesiell type utseende» eller stil. Men på tinder er det alt man har og da vurdere man folk ut fra det og gjetter på om de er min type Anonymkode: 00e96...43f 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #7 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Har ikke telt, men jeg er nok i samme sjiktet ja. Sveiper ekstremt få til høyre. Det er vel fordi man ut fra noen få bilder og litt info skal vurdere om det er «min type» og det er det ikke mange som er. Om jeg hadde møtt en del av dem IRL og blitt kjent på vanlig måte kunne det godt hende jeg hadde god kjemi med dem og på den måten hadde det ikke vært like viktig med interesser eller type jobb eller «en spesiell type utseende» eller stil. Men på tinder er det alt man har og da vurdere man folk ut fra det og gjetter på om de er min type Anonymkode: 00e96...43f Helg enig. Det er UTROLIG mange med dårlige bilder der, og jeg gidder ikke finkjemme de med halvhjerta forsøk på noe som skal ligne bildepresentasjon av dem selv, for å se om det kanskje er noe der liksom. De går til venstre. Solbriller, 4-5 bilder tatt i samme vinkel og positur, sengebilder og bilder med dårlig oppløsning. Skjønner ikke helt hvorfor de legger dem ut engang… Anonymkode: dbaaa...bf7 5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #8 Skrevet 10. august 2021 Og jeg er glad jeg har slettet denne appen. Var riktig beslutning !:)) Dere får lykke til med jakten etter den perfekte mannen..(Men ikke altfor perfekte mannen) Anonymkode: c8ede...298
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #9 Skrevet 10. august 2021 Hr matchet med ca 25 av 42000 og noen som likte meg over en periode på 8 mnd. Anonymkode: 81494...794
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #10 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er kvinne i tredveårene. Er det normalt å sveipe rundt 1 av 100 til høyre på tinder? Jeg har helt teite høye krav der inne kjenner jeg. Feil posering, for kjekk, for stygg, for tynn, for tykk, feil tekst, skrivefeil, feil navn, bar overkropp Neitakk, for aktiv.. Jeg sveiper altså veldig, veldig få. I tillegg har jeg på funksjonen at kun de jeg har sveipet, får se meg. Jeg får dermed kun match med ca halvparten av de jeg sveiper.. Er det andre kvinner i samme situasjon? Altså med helt latterlige «krav» når man sveiper? (Og nei, jeg har heller ikke en feilfri profil eller en supergod tekst..) Anonymkode: ee5d3...6b0 Leste en kronikk en gang av en dame/jente som var mye på tinder. Og hun innså plutselig at det hun drev med var helt latterlig. Det kunne vært nok at hun ikke likte jakka som fyren på bildet hadde for at hun skulle sveipe ham vekk. Dersom man har så høye krav som det du og andre her viser så er det jo ikke rart der er vanskelig å finne seg noen. Jeg forstår at man selvfølgelig ikke kan slippe alle til, men et noe mer grovmasket filter kan nok alle være tjent med. Anonymkode: f6579...f20 5
Gjest TheCatLady Skrevet 10. august 2021 #11 Skrevet 10. august 2021 (endret) Tja, da jeg var der var jeg kanskje ikke så kresen, men vil tippe kanskje 4 av 10 og da var det flere jeg ga sjansen selv om jeg var usikker. Unngikk nesten alle som ikke hadde tekst, alle som virket useriøse, alle som hadde et overdrevet fokus på friluftsliv eller skrev teite ting som "trives best ute", de jeg synes var lite attraktive, de som var veldig kjekke, passiv aggressive menn osv. Opplevde egentlig stort sett at min filtrering fungerte godt for meg, men ble så lei av Tinder at jeg ikke orker å være der. Veldig varierende hvor mange matcher jeg fikk, men av de matchene var det ikke så mange som skrev eller svarte på meldinger. Hvis jeg for eksempel hadde 5 nye matcher så var det kanskje en som svarte eller skrev til meg. Endret 10. august 2021 av TheCatLady
norw Skrevet 10. august 2021 #12 Skrevet 10. august 2021 Ikke rart at det blir få matcher når damene er så ekstremt selektive, men ikke særlig overraskende. Man blir sjanseløs på de man mener at man er jevnbyrdig med. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #13 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Leste en kronikk en gang av en dame/jente som var mye på tinder. Og hun innså plutselig at det hun drev med var helt latterlig. Det kunne vært nok at hun ikke likte jakka som fyren på bildet hadde for at hun skulle sveipe ham vekk. Dersom man har så høye krav som det du og andre her viser så er det jo ikke rart der er vanskelig å finne seg noen. Jeg forstår at man selvfølgelig ikke kan slippe alle til, men et noe mer grovmasket filter kan nok alle være tjent med. Anonymkode: f6579...f20 Men det er jo litt som jeg skrev i et innlegg over her, på tinder møter man ikke personen og merker føler kjemi eller alt det som egentlig betyr noe, man er nødt til å velge ut fra det man får presentert i noen få bilder eller ord. Og da brukes slike markører som feks klesstil til å «vurdere» og drive en slags gjetning om hvordan denne personen er (man antar jo at feks klesstil eller yrke eller interesser eller måte å skrive på sier noe om personen) og så generaliserer man og plasserer personen inn i noen bokser man har i hodet om hvordan denne personen kan være og vurderer om en sånn person er noe for meg. det er jo alt man har å gå etter på tinder. Og skulle man sveipe høyre på alle og møte «alle» ville man sløst bort mye tid. selvsagt kan man likegjerne gå glipp av den rette på denne måten også. Men man må jo da altså ta noen valg ut fra det man ser. Og da blir det dessverre litt sånn. Og mer ekstremt enn IRL fordi man får presentert så uendelig mange hele tiden at man da også blir enda mer picky på detaljene og skreddersyr seg et eller annet ideal som man styrer etter og hvis da noen av disse detaljene ikke stemmer på en person så avskriver man. i motsatt fall IRL så vil man i større grad bli kjent med en person naturlig, man kan få kjemi komme overens eller synes at væremåte er sjarmerende. Og da blir alle disse detaljene og markørene mindre viktig Anonymkode: 00e96...43f 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #14 Skrevet 10. august 2021 Jeg har sagt det før og sier det igjen: Tinder funker ikke for damer. Fordi vi bare får presentert 25% av det vi trenger å vite for å kunne vurdere en mann. Det blir som å få presentert et bilde av en kake og skulle ta stilling til om kaken er god... Hadde man iallefall fått en tekst som beskriver innholdet i kaken, eller et bilde som viser kaken i et godt lys... Kjenner forøvrig utallige damer som sier dette om mannen sin: Jeg syntes ikke han var så kjekk første gangen vi møttes, men så viste det seg at han var kjempe (fyll ut passende egenskap). Nå synes jeg han er verdens peneste. Disse har møttes gjennom felles hobby, studier, jobb. Det funker ikke med tre dårlige bilder på Tinder, tørr chat og en klein date... Anonymkode: 175d9...51f 8
Engel Skrevet 10. august 2021 #15 Skrevet 10. august 2021 Vil tro at jeg sveiper ca 1 av 10 til høyre. Og får match med ca 40-50% av disse. Og oppnår kontakt med omtrent halvparten av de igjen. Men det går litt opp og ned. Gir mange sjansen selv om utseendet ikke er helt det jeg ser etter. Men ser kun etter menn med like interesser som meg, høyere enn meg (jeg er 180 cm så dette utelukker mange) og som ikke har veldig små barn. Bar overkropp, bilder tatt på senga, manglende bilde, manglende profiltekst osv. går rett til venstre. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #16 Skrevet 10. august 2021 Ja, tinder er håpløst. Jeg sveiper veldig sjeldent noen til høyre. Av og til sveiper jeg noen jeg vet er 100% uoppnåelige til høyre bare fordi jeg vet det ikke blir match, men for algoritmen og aktivitetens skyld. Anonymkode: 2e513...bfe
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #17 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg får dermed kun match med ca halvparten av de jeg sveiper.. Du sveiper 1 av 100 og får match med 50 % av dem, og så klager du. Du skulle prøvd å være mann på tinder. Anonymkode: a4bd9...f69 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #18 Skrevet 10. august 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg unngår alle uten profiltekst, alle i baris og/eller liggende i en seng. Alle som viser frem dyrt hus, dyr bil. Og alle som bare har dårlig bilde med solbriller på. Og de som har altfor mange bilder av hunden. Og de som er åpenbare fuckboys. I tillegg unngår jo jeg de som ikke er tiltrekkende i det hele tatt, eller som har helt feil interesser. Da blir jo det veldig få aktuelle menn igjen... så kanskje 3 av 100? Anonymkode: 175d9...51f Takk for tips! Må inn å fjerne bilder, var aldri komfortabel med de uansett😅 Anonymkode: 343f0...d48
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #19 Skrevet 10. august 2021 Jeg sveiper meg tom hver dag, sveiper høyre på alle. Hvorfor ikke. Får en match i uka😶 Mine venner ljuger og sier jeg er kjekk, forbanna pakk! Anonymkode: 343f0...d48 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #20 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Takk for tips! Må inn å fjerne bilder, var aldri komfortabel med de uansett😅 Anonymkode: 343f0...d48 Du har mange bilder av hunden? Hvis du e bare ute etter sex er det bare å beholde baris-bilder. Like greit å være ærlig. Anonymkode: 175d9...51f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå