hecuba Skrevet 20. september 2005 #1 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg snakker no om situasjoner hvor du ikke er beruset eller noe slikt. Har opplevd det flere ganger at det er som om jeg sover mens jeg er våken. Jeg kan gjøre en ting og så går det ikke opp for meg før etterpå. Har spesielt merket dette i sammenheng med tilbakefall når det kommer til spiseforstyrrelser. Plutselig sitter jeg der og er ikke helt sikker på hvordan jeg kom dit. Skjedde senest i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 20. september 2005 #2 Del Skrevet 20. september 2005 Ja, det skjer meg hele tiden! Men nå er jeg litt rar også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 20. september 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 20. september 2005 Så du har opplevd å f.eks. spise uten å helt huske hvor du fikk maten fra? *grøsse* Men en morsom ting er jo alle de merkelige situasjonene man kunne kommet opp i. "Nei, jeg aner ikke hvordan jeg havnet på fanget ditt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 20. september 2005 #4 Del Skrevet 20. september 2005 Så du har opplevd å f.eks. spise uten å helt huske hvor du fikk maten fra? *grøsse* Men en morsom ting er jo alle de merkelige situasjonene man kunne kommet opp i. "Nei, jeg aner ikke hvordan jeg havnet på fanget ditt". ← "Hmmmm...har jeg brukt opp hele lønna til mannen min på klær???"Det kan jeg altså ikke huske. Har jeg sittet på internett i hele dag I ARBEIDSTIDEN...nei, nå tar dere feil...et kan jeg definitivt ikke huske Var ikke meningen å tulle bort temaet.For det må være fælt å gjøre ting og så ikke huske det etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 20. september 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 20. september 2005 Var ikke meningen å tulle bort temaet.For det må være fælt å gjøre ting og så ikke huske det etterpå... ← Lov å tulle. Tenkte selv på det at jeg har en tendens til å havne med ting i munnen. Kunne blitt ganske flaut dersom jeg var i nærheten av kjekke gutter når dette skjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 20. september 2005 #6 Del Skrevet 20. september 2005 Jepp, det der har jeg opplevd mange ganger. Oftest når jeg står og snakker med andre folk. Jeg svarer på det den andre sier og plutselig går det opp for meg at jeg faktisk ikke aner hva vi snakker om. Skummelt. Men jeg har ogås opplevd det i andre sammenhenger, bla med mat ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 20. september 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 20. september 2005 Jepp, det der har jeg opplevd mange ganger. Oftest når jeg står og snakker med andre folk. Jeg svarer på det den andre sier og plutselig går det opp for meg at jeg faktisk ikke aner hva vi snakker om. Skummelt. Men jeg har ogås opplevd det i andre sammenhenger, bla med mat ja. ← Er ikke lett å være oss, nei.. Bare jeg ikke ender med å spise opp noe på kjæresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 20. september 2005 #8 Del Skrevet 20. september 2005 Han sier nok i fra før du rekker å spise den helt opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 20. september 2005 #9 Del Skrevet 20. september 2005 Hender med meg noen ganger og. Her om dagen gikk jeg inn på kjøkkenet for å hente noe mat mens jeg så på film og plutselig lå DVD fjernkontrollen på benken uten at jeg kunne fatte hvordan den blei med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 20. september 2005 #10 Del Skrevet 20. september 2005 Jepp! Kan ofte ha en lang samtale med noen, for så etter samtalen plutselig glemme hva i alle dager vi snakket om... kjempeekkelt! Eller jeg kan se på TV, og i en reklamepause kan jeg ta meg selv i å tenke på hva i huleste var det jeg så på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 20. september 2005 #11 Del Skrevet 20. september 2005 Vet ikke om det er helt det samme, men det er veldig ofte jeg f.eks sitter i stua og skal på kjøkkenet for å hente noe, og så plutselig tenker jeg: "Hva var det egentlig jeg skulle hente nå?" Også klarer jeg IKKE å komme på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 20. september 2005 #12 Del Skrevet 20. september 2005 Tror ikke du er den eneste.. disse små black-outene er for så vidt uskyldige, men litt småubehagelig. Vet ikke om det har med at man er ukonsentrert eller glemsk å gjøre, eller om det rett og slett er slik at kroppen går på autopilot og at hjernen ikke alltid er helt med på notene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Ursula) Skrevet 20. september 2005 #13 Del Skrevet 20. september 2005 Ja, det hender jeg har små blackouts ja, og det er like ekkelt hver gang. Det hender jeg svarer, og etterpå så kommer jeg på at vi snakket om noe, men jeg aner ikke hva, det hender jeg legger igjen ting for å huske de, men husker ikke hvor jeg la de og så videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss.Chanel Skrevet 20. september 2005 #14 Del Skrevet 20. september 2005 takk og pris for denne tråden! trodde jeg var alene om dette... nå føler jeg meg mer normal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 20. september 2005 #15 Del Skrevet 20. september 2005 Bare jeg ikke ender med å spise opp noe på kjæresten. ja uff, det skulle tatt seg ut... "hmm.... hvor har den blitt av?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 20. september 2005 Forfatter #16 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Tror ikke du er den eneste.. disse små black-outene er for så vidt uskyldige, men litt småubehagelig. Vet ikke om det har med at man er ukonsentrert eller glemsk å gjøre, eller om det rett og slett er slik at kroppen går på autopilot og at hjernen ikke alltid er helt med på notene. ← Nei, det er nok ikke unormalt å være litt virrete.. Det har jeg alltid vært. Problemet er vel at jeg føler at det har blitt litt verre nå. At det blir black-out som du kaller det. Det å glemme hva jeg skal hente eller hvor hodet mitt er, er ikke noe nytt! takk og pris for denne tråden! trodde jeg var alene om dette... nå føler jeg meg mer normal Du kan slappe av nå, ja. Endret 20. september 2005 av hecuba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2005 #17 Del Skrevet 20. september 2005 Opplever dette ofte,i alle mulige sammenhenger. Men så har jeg et lite problem med dissosiering også, da... Generelt vil jeg si at jeg opplever dette i forbindelse med dagligdagse ting. Som å se på tv, noen snakker til meg, jeg svarer, og etter en stund så aner jeg ikke hva personen har sagt til meg eller hva jeg sa tilbake. Det er ganske ubehagelig. Tror dette er mer eller mindre normalt, med mindre man har en psykologisk forstyrrelse, eller en nevrologisk sykdom som gjør at det er ekstra fremtredende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 22. september 2005 #18 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg glemmer alt det jeg gjør jeg. Er så borte lissom, helt fjern, og er veldig forvirra som stresser rundt. Jeg er veldig virrete jeg. Surrer rundt jeg. Inne i mine egne tanker som kverner helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå