Gå til innhold

Er deres 10-åringer (jenter) opptatt av klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva slags klær liker de evt?

Anonymkode: e04f4...ca5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke så veldig opptatt av mote eller å ha det samme som andre. Foretrekker komfortable klær, gjerne treningsklær og collegeklær. Har gjerne en mening om hvilke farger hun vil ha og vil ha minst mulig mønster. Har ikke likt tights noe særlig, men nå i sommer har det også blitt ok.

Jeans er helt uaktuelt, hun uttalte her tidligere at det kan hende hun begynner å like det når hun blir større 😄

Anonymkode: 68b65...d64

Skrevet

Litt, men bare at de skal være «pene». Merkeklær er ikke tema.

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Er ikke så veldig opptatt av mote eller å ha det samme som andre. Foretrekker komfortable klær, gjerne treningsklær og collegeklær. Har gjerne en mening om hvilke farger hun vil ha og vil ha minst mulig mønster. Har ikke likt tights noe særlig, men nå i sommer har det også blitt ok.

Jeans er helt uaktuelt, hun uttalte her tidligere at det kan hende hun begynner å like det når hun blir større 😄

Anonymkode: 68b65...d64

He he sånn var min også😅 Og det stemte faktisk også, da hun begynte på ungdomsskolen så kom olabuksa på og hun har vel nesten gått med det hver dag siden. Hun er 16 nå

Anonymkode: 7306e...05e

Skrevet

Ja, opptatt av klær har hun vært fra hun kunne gå og snakke😅 Nå som hun er 10 år begynner hun å forme seg sin egen klesstil, og det er ikke alt jeg kjøper inn som faller i god jord lenger. Favorittmerke er nok Divided fra H&M og WoW, så foreløpig er hun ikke så dyr i drift heldigvis😁

Anonymkode: 5a077...5ba

Skrevet

Ja. Og opptatt av merker, dessverre. Nå er det Peak Performance som gjelder.

Anonymkode: e090b...832

Skrevet

min er veldig opptatt av klær. kule hettegensere, bukser, sko osv.. litt merker, men mye vanlig tøy er også helt kult. favoritt er divided fra HM, nike, gina tricot, monki, wow.

Anonymkode: 2979f...e00

Skrevet

Min 11-åring har begynt å bli litt opptatt av klær, men jeg synes det er en hårreisende grusom stil. Jeg kaller det uteligger-look. Det skal være stor, baggy genser (ensfarget, collegestoff, gjerne hettegenser/hettejakke, joggebukse og bøttehatt. Håret henger rett ned under bøttehatten. 😮

Anonymkode: 66c09...f39

Skrevet

Min 9-åring har blitt veldig opptatt av klær og har veldig bestemte meninger. Det er bare ett merke hun er opptatt av, og det er ikke noe dyrt, men utenlandsk og vanskelig å få tak i. Ikke sett noen andre med det her. Så ikke merkebevisst, men veldig opptatt av farger og stil.

Anonymkode: 6e3a3...8c1

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

He he sånn var min også😅 Og det stemte faktisk også, da hun begynte på ungdomsskolen så kom olabuksa på og hun har vel nesten gått med det hver dag siden. Hun er 16 nå

Og min gikk aldri med joggebukse før, men i løpet av ungdomsskolen var den oftere og oftere på 🤣

Hun blir 16 i høst. 

Da hun var 10 visste hun hva hun likte av klær, men merker spilte ingen rolle. 

Skrevet
4 hours ago, Ulrikke said:

Og min gikk aldri med joggebukse før, men i løpet av ungdomsskolen var den oftere og oftere på 🤣

Hun blir 16 i høst. 

Da hun var 10 visste hun hva hun likte av klær, men merker spilte ingen rolle. 

Hehe men godt at de går med det de liker selv uansett alder😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Min 11-åring har begynt å bli litt opptatt av klær, men jeg synes det er en hårreisende grusom stil. Jeg kaller det uteligger-look. Det skal være stor, baggy genser (ensfarget, collegestoff, gjerne hettegenser/hettejakke, joggebukse og bøttehatt. Håret henger rett ned under bøttehatten. 😮

Anonymkode: 66c09...f39

Min 11-åring også, joggebuksa også kan byttes ut med utvaska vide jeans . Hun har også raidet skapet til far og storebror.  
For et år siden var det treningstøy og før det kjoler og skjørt i mange år.  Kjole kunne man også klatre i trær med… Min har elsket klær siden hun var liten og har heldigvis arvet mye (og er så smal at hun knapt vokser ut av noe) så klesskapet ihvertfall fullt. Hun panter flasker og sparer alle penger for å kjøpe klær….  Hun går heller for billig og mye enn litt og dyrt når hun handler selv.  

Anonymkode: 4ad76...c5d

Skrevet
On 8/10/2021 at 4:31 PM, AnonymBruker said:

Min 9-åring har blitt veldig opptatt av klær og har veldig bestemte meninger. Det er bare ett merke hun er opptatt av, og det er ikke noe dyrt, men utenlandsk og vanskelig å få tak i. Ikke sett noen andre med det her. Så ikke merkebevisst, men veldig opptatt av farger og stil.

Anonymkode: 6e3a3...8c1

Hvilket merke er det?

Skrevet

Nope. Helt uinteressert. Så lenge det er komfortabelt er hun fornøyd. Hennes ett år yngre bror derimot…forfengelig som fy!

Anonymkode: 921a6...f52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...