AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #1 Skrevet 10. august 2021 Bor i sameie der vi har felles vaskekjeller. Treffer rett som der er en annen beboer i vaskekjelleren, spesielt om morgenen. Hun er ca like gammel som meg, tidlig i 20 årene, søt, høflig og på ingen måter ufin men hun er alltid kledd i morgenkåpe, en ganske tynn en som ikke skjuler for mye. Har nok sett på henne mer enn jeg burde for hun smiler pent. Jeg vet at hun tidligere var sammen med en annen jente så regner med hun er lesbe eller bi. Jeg er ikke noen av delene men allikevel ser jeg på henne og føler kribling i kroppen. Nå har hun invitert meg på frokost på Lørdag og jeg vet ikke helt om hun prøver å legge an på meg...... Jeg har en anelse men hvordan være sikker ?? Anonymkode: 1d5b9...50a
Doktor Dyregod Skrevet 10. august 2021 #2 Skrevet 10. august 2021 Høres jo kjempehyggelig ut da. Kan hende at hu bare vil ha en venn. Hva er det verste som kan skje? At dere har en hyggelig frokost og det er alt. Kan jo også hende at du finner en side av deg selv du ikke har finnet enda. Du har mye å vinne og lite å tape på dette. 👍👍 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #3 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bor i sameie der vi har felles vaskekjeller. Treffer rett som der er en annen beboer i vaskekjelleren, spesielt om morgenen. Hun er ca like gammel som meg, tidlig i 20 årene, søt, høflig og på ingen måter ufin men hun er alltid kledd i morgenkåpe, en ganske tynn en som ikke skjuler for mye. Har nok sett på henne mer enn jeg burde for hun smiler pent. Jeg vet at hun tidligere var sammen med en annen jente så regner med hun er lesbe eller bi. Jeg er ikke noen av delene men allikevel ser jeg på henne og føler kribling i kroppen. Nå har hun invitert meg på frokost på Lørdag og jeg vet ikke helt om hun prøver å legge an på meg...... Jeg har en anelse men hvordan være sikker ?? Anonymkode: 1d5b9...50a Venter spent på oppdatering😊 Anonymkode: cba0c...67f 4
so_what Skrevet 10. august 2021 #4 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå har hun invitert meg på frokost på Lørdag og jeg vet ikke helt om hun prøver å legge an på meg...... Jeg har en anelse men hvordan være sikker ?? Hvorfor trenger du å være sikker? Dersom hun kommer med uønskede seksuelle tilnærmelser kan du si nei. Dersom hun kommer med ønskede seksuelle tilnærmelser kan du si ja. Dersom hun ikke kommer med seksuelle tilnærmelser i det hele tatt har du blitt servert et måltid. Det har du forsåvidt i alle tilfeller. Gjør deg opp en forestilling på forhånd om roughly hvor grensene dine går, akseptér invitasjonen og se hvor det går. Hva er det verste som kan skje sånn egentlig? 1
911 Skrevet 11. august 2021 #5 Skrevet 11. august 2021 Jeg hadde glatt tatt i mot en slik invitasjon til frokost uansett om det hadde vært en mann eller dame. Kan være hyggelig å bli bedre kjent med de andre beboerne. Hva har du å tape? Absolutt ingenting. Oppdater gjerne og lykke til. 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #6 Skrevet 11. august 2021 Du har ikke satt deg fast inne i en av vaskemaskinene har du vel? Bare overkroppen mener jeg. Anonymkode: 1cc8f...417 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #7 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-8-10 den 9.49): Jeg har en anelse men hvordan være sikker ?? Sikker kan du aldri være, en anelse er sikkert nok. Du bør være forberedt på alt, og det høres det ut som du er. Kos dere👩❤️💋👩. Anonymkode: 4ec39...d2c
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #8 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-8-10 den 11.05): Venter spent på oppdatering😊 Anonymkode: cba0c...67f Oppdatering skal bli 🙂 Ble mottatt med en god klem av en pysjamaskledd nabo,lol Hadde en koselig frokost, blir frokost hos meg neste helg, Skjedde ikkeno intimt men var spenning i lufta 😉 Fikk hadet klem med stryk på ryggen.....så hvem vet hva som skjer neste helg,hahaha Anonymkode: 1d5b9...50a 3
911 Skrevet 17. august 2021 #9 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Oppdatering skal bli 🙂 Ble mottatt med en god klem av en pysjamaskledd nabo,lol Hadde en koselig frokost, blir frokost hos meg neste helg, Skjedde ikkeno intimt men var spenning i lufta 😉 Fikk hadet klem med stryk på ryggen.....så hvem vet hva som skjer neste helg,hahaha Anonymkode: 1d5b9...50a Love is in the air 😄😍 Kos dere. 1
Gjest Skrevet 17. august 2021 #11 Skrevet 17. august 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg