Gå til innhold

Din høyeste bodycount på et kalender-år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan begynne. 

11 - altså nesten 1 per mnd.

Hilsen mann 30

Anonymkode: 81461...6ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8. Var i begynnelsen av 20-årene.

Anonymkode: 0f62f...27d

• Liker 1
Skrevet

var 17 og hadde 23 på 1 år,haha

Anonymkode: 3c550...840

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

8. Var i begynnelsen av 20-årene.

Anonymkode: 0f62f...27d

Nice. Man skal kose seg litt!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

var 17 og hadde 23 på 1 år,haha

Haha rått. Bra jobba!

Skrevet

0 eller 1, alt etter definisjon.

Anonymkode: c0801...1cb

• Liker 2
Skrevet

Som nyseparert i begynnelsen av 30 årene hadde jeg meg med 3-4 kvinner hver måned i bortimot et år. Hvor mange det ble i løpet av et år vet jeg ikke. På det meste hadde jeg 7 eller 8 FF. Det var et styr som jeg ikke unner noen 😂

Anonymkode: 17955...018

• Liker 1
Skrevet

3 tror jeg.

Anonymkode: 42305...31b

Skrevet

Faaan.. Nå føltes sexlivet mitt stusselig ut med bare den ene i maaaange mange år 😥

Anonymkode: 49f51...b84

Skrevet

10, tror jeg. Noe rundt der i alle fall. 

Nysingel etter mange år i et dårlig forhold hvor jeg ukentlig ble påminnet at jeg ikke var verdt noe og at ingen ville ha meg, dårlig psyke, og jeg prøvde å løse det med oppmerksomhet fra motsatt kjønn. Funka selvsagt ikke, men jeg angrer ikke på erfaringen av den grunn. 

Nå har jeg hatt samboer i mange år, og trives utrolig mye bedre når kjærlighet og sex går hånd i hånd. :)

Anonymkode: c978a...9b2

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Som nyseparert i begynnelsen av 30 årene hadde jeg meg med 3-4 kvinner hver måned i bortimot et år. Hvor mange det ble i løpet av et år vet jeg ikke. På det meste hadde jeg 7 eller 8 FF. Det var et styr som jeg ikke unner noen 😂

Anonymkode: 17955...018

Sterkt!

Skrevet

I min slutty-periode (mani) lå jeg med 20 forskjellige menn på ni måneder. Også bråstopp.

Anonymkode: 0d62c...8f8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

0 eller 1, alt etter definisjon.

Anonymkode: c0801...1cb

Hmmm..........spennende....forklar

Skrevet

4.

Sex med eksen, 2 ons og sex med ny kjæreste. 

Anonymkode: 8ba5e...1e6

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

I min slutty-periode (mani) lå jeg med 20 forskjellige menn på ni måneder. Også bråstopp.

Herlig. Skulle møtt deg i den perioden hehe.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Faaan.. Nå føltes sexlivet mitt stusselig ut med bare den ene i maaaange mange år 😥

Anonymkode: 49f51...b84

Det kan være superspennende med bare en også. Blir liksom ekstra godt kjent da. 😉

• Liker 2
Skrevet

1 er det meste jeg har hatt på ett år og skulle ønske at det var 1 nå også, men her er det 0 det går i. 

Anonymkode: d5311...8f0

Skrevet

Jeg reagerer også på bruken av uttrykket bodycount. Og så lurer jeg på en ting til: er det kalenderåret, fra 1. januar til 31. desember, eller er det år som i en tolvmåneders periode - kan man regne fra - la oss si 13. juni et år til 12. juni neste? Kan det være resirkuleringer fra et tidligere år?

Alt dette teller, fordi jeg anslår at jeg har vært oppi 45 kvinner over en fri og frankperiode på to år for en tid siden, men denne perioden gikk fra juni til juni. Så det er bare året imellom som er helt. Men i januar det året da fri og frank- perioden ble slutt, lå jeg med 7 kvinner, 5 av de på uke (en sjudagersperiode), og det ble fire til før den jeg endelig fant, som er den rette, i juni. 

Det er klart at om jeg regner året fra 1 februar i i midtåret, til 31. januar det siste året, så vil resultatet se annerledes ut enn om jeg bare regner midtåret.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Herlig. Skulle møtt deg i den perioden hehe.

Haha, ja, sikkert stas. Var en del menn på 35+ som synes det var gøy. Jeg var 16år.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...