AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #1 Skrevet 10. august 2021 Jeg prøvde tinder men vet ikke om det finner mer Anonymkode: 84ecc...7d1
GrønnNellik68 Skrevet 10. august 2021 #2 Skrevet 10. august 2021 Jeg bruker kun badoo. Men det er nå meg da.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #3 Skrevet 10. august 2021 Jeg prøver Tinder og Happn. Men vet ikke helt jeg… Ikke så lett å finne den rette 😀 Badoo prøvde jeg, men opplevde menn litt for pågående der egentlig. Anonymkode: 11fa8...aac
McMary Skrevet 10. august 2021 #4 Skrevet 10. august 2021 Jeg bruker Tinder og Match foreløpig, nysingel. Mye rare folk uansett. Ser noen anbefaler Facebook dating og tenker å prøve der etter hvert, når jeg er mer klar. Fordelen med Match er at man kan søke menn etter diverse kriterier slik at man slipper å sitte å bla. Sist jeg var singel møtte jeg vel ingen fra Match, bare fra Tinder hvor jeg også fant en kjæreste, som dessverre ikke varte.. so here we go again. 😅
Engel Skrevet 10. august 2021 #5 Skrevet 10. august 2021 (endret) Tinder og sukker. Har prøvd Happn, badoo og fb dating, men det er kun Tinder og Sukker som har ført til dater for min del. Jeg er i 40-årene, mulig alder har betydning. Kom på at jeg også prøvde match for noen år siden. Og syns den var helt ubrukelig om man ikke betaler mye. Og Møteplassen har jeg også testet, men der syns jeg det er ekstremt mye useriøst. Er det noe jeg ikke har prøvd?🤔🙈 Endret 10. august 2021 av Engel 1
Gjest TheCatLady Skrevet 11. august 2021 #6 Skrevet 11. august 2021 (endret) Jeg er ikke ute etter venner på datingsider, men kan sikkert finne det der også om man søker etter det. Tinder har jeg blandede erfaringer med, men nå sist jeg prøvde så fikk jeg ikke matcher eller likes lenger så vet ikke helt hva som har skjedd der. Ellers har jeg prøvd Møteplassen, Sukker og Match, men liker egentlig ingen av dem særlig godt. Enten så er det lite aktivitet eller så er det masse rart der, og man blir i tillegg kontaktet av masse folk en ikke ønsker å bli kontaktet av. Badoo og happn har jeg ikke prøvd, men trodde egentlig at de var for veldig unge folk. Kanskje jeg tok feil der. Facebook dating har jeg også prøvd og synes den er ok. Fordelen er at det er gratis og at folk er litt mer interessert i å ha samtaler der, men det virker ikke som det er like mange brukere der som Tinder for eksempel. Endret 11. august 2021 av TheCatLady
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #7 Skrevet 12. august 2021 McMary skrev (På 10.8.2021 den 21.53): Jeg bruker Tinder og Match foreløpig, nysingel. Mye rare folk uansett. Ser noen anbefaler Facebook dating og tenker å prøve der etter hvert, når jeg er mer klar. Fordelen med Match er at man kan søke menn etter diverse kriterier slik at man slipper å sitte å bla. Sist jeg var singel møtte jeg vel ingen fra Match, bare fra Tinder hvor jeg også fant en kjæreste, som dessverre ikke varte.. so here we go again. 😅 Noen som vet hvordan Facebook dating er? Det er vel ikke sånn som disse såkalte singelgruppene på fb?😂 Anonymkode: 8ae06...607 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #8 Skrevet 12. august 2021 Engel skrev (På 10.8.2021 den 21.58): Tinder og sukker. Har prøvd Happn, badoo og fb dating, men det er kun Tinder og Sukker som har ført til dater for min del. Jeg er i 40-årene, mulig alder har betydning. Kom på at jeg også prøvde match for noen år siden. Og syns den var helt ubrukelig om man ikke betaler mye. Og Møteplassen har jeg også testet, men der syns jeg det er ekstremt mye useriøst. Er det noe jeg ikke har prøvd?🤔🙈 Enig i at match og møteplassen er helt grusomt. Det er INGEN normale men der. Anonymkode: 8ae06...607 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #9 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Noen som vet hvordan Facebook dating er? Det er vel ikke sånn som disse såkalte singelgruppene på fb?😂 Anonymkode: 8ae06...607 Langt i fra. Det har noen elementer fra andre datingapper, kokt sammen. Anonymkode: 21eb1...8c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå