Gå til innhold

Engstelige tanker og følelser for baby nr2? Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har en liten snupp på 13 mnd, og han er DET kjæreste jeg har! Og jeg er litt nervøs for at jeg ikke skal elske baby2 like mye? Jeg kan ikke se for meg at man kan elske flere personer så høyt? Er dette en normal «frykt»..? Kjenner jeg blir rett og slett nervøs for det hele, bare på grunn av dette her..?

Anonymkode: b91d8...648

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler på det samme! Nummer to kommer i løpet av denne mnd, og jeg kan ikke fatte hvordan det skal være plass til en til. I tillegg til den dårlige samvittigheten mot første, som snart vil få en vanvittig omstilling.

Skrevet

Heeeeeeeeelt vanlig tanke.

men de fleste beskriver kjærligheten til nummer to som enda mer umiddelbar som nr 1, fordi man vet plutselig hva det innebærer. 

Anonymkode: 6f8b4...2b8

Skrevet

Jeg hadde det slik selv, og gjett hva.. Du kommer til å elske nr to like mye. Den kjærligheten man har for barna sine er veldig spesiell. Man vil skjønne hva det er å elske begge to like mye og på hver sin måte. 

Likevel sitter man der med dårlig samvittighet for eldste, og så etterhvert med yngste, og så for begge to fordi man føler man ikke strekker til. 

Anonymkode: 3d40b...237

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...