Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Skal ta min første Fyremadelinjeksjon idag kl 09:00 og har tatt med sprøyte til jobb. Jeg har glemt å pakke med desinfeksjonspads’ene som jeg har brukt når jeg har tatt Menopursprøytene (tar de på kvelden). Har noen et godt forslag til hvordan jeg kan få renset huden før injeksjon?😬

Anonymkode: 6fe28...c7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei,

Skal ta min første Fyremadelinjeksjon idag kl 09:00 og har tatt med sprøyte til jobb. Jeg har glemt å pakke med desinfeksjonspads’ene som jeg har brukt når jeg har tatt Menopursprøytene (tar de på kvelden). Har noen et godt forslag til hvordan jeg kan få renset huden før injeksjon?😬

Kan man ikke bruke antibac, også la huden tørke før du setter den? Det gjorde jeg, men vet ikke om man helst ikke skal 🤭

Lykke til ❤️

Anonymkode: 4a608...99a

• Liker 2
Skrevet

Er det så viktig å desinfisere om man er nogenlunde ren? 

Anonymkode: 2cd6d...d6b

• Liker 1
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Kan man ikke bruke antibac, også la huden tørke før du setter den? Det gjorde jeg, men vet ikke om man helst ikke skal 🤭

Lykke til ❤️

Anonymkode: 4a608...99a

Takk for svar! Brukte litt antibac, men de sa på apoteket at dette skulle man unngå 🤪 Vet ikke hvorfor.

Det gikk ellers overraskende bra å sette sprøytene i låret, ingenting å grue seg til (som jeg gjorde🙈)

• Liker 1
Skrevet

Jeg gnukket bare med vann jeg, må innrømme at etter ørten sprøyter så ble jeg litt lat med det der 😂

• Liker 2
Skrevet

Fikk aldri noen instruksjon om å desinfisere så gjorde aldri det 😅 Gikk fint og gravid ble jeg. 

Anonymkode: e49ca...300

• Liker 1
Skrevet

Det gjorde jeg kun på første forsøket vårt. Har hatt 5, og har aldri brydd meg om det etter det første😅har gått helt fint 😊

Anonymkode: 00d94...192

• Liker 2
Skrevet

Fikk beskjed om at desinfeksjon før stikket primært var viktig når man tok sprøyter på sykehuset, pga. sykehusbakterier. Ikke sånn ellers, men man skal jo være ren da. 

Anonymkode: 3bfec...5ca

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...