Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter litt over 10.000,- tilgode. Trenger nye stoler til det nye spisebordet. Avventer bare skattepenger. Noen andre som har heller ikke fått enda? Har ikke fått melding fra skatteetaten om tilsyn i skattemeldingen. 

Vet at de sier at man får utbetalt fortløpende, men lurer likevel på hvilken dato er aktuelt i august?

Anonymkode: 5ebab...42a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra den 12 og utover

Anonymkode: 8a8d1...635

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vet at de sier at man får utbetalt fortløpende, men lurer likevel på hvilken dato er aktuelt i august?

Anonymkode: 5ebab...42a

Hvilken dato som er aktuelt i august? Hva mener du? Jeg fikk de i juni.

Skrevet
Cole skrev (Akkurat nå):

Hvilken dato som er aktuelt i august? Hva mener du? Jeg fikk de i juni.

De som ikke har fått skattepengene enda vil begynne å få fra august og utover høsten.

Anonymkode: 8e159...49c

Skrevet

Fra 12. august kommer skatteoppgjøret for de som ikke allerede har fått den. 

Anonymkode: f0591...af8

Skrevet

Har heller ikke fått oppgjøret ennå :(

Skrevet

Ikke jeg heller! Har ikke hørt noe som helst, sendte inn skattemeldingen uten endringer utover å oppføre verdi på bilen i påsken. Hadde langt mindre inntekt enn forventet i fjor, og har i overkant av 17k som skal tilbake. 

Anonymkode: 9ee36...892

• Liker 1
Skrevet

Hverken jeg eller mannen min har fått skatteoppgjøret ennå, ingenting som skulle tilsi at vi må vente så lenge, så antagelig er vi tatt ut i tilfeldig kontroll. Jeg har aldri opplevd å få de så sent før. Slik jeg har forstått det får man igjen fra 19. august og fortløpende frem til oktober. 

Anonymkode: bd2d9...6c7

• Liker 2
Skrevet

Fortsatt ingenting her heller... Ikke under krav og betalinger heller.

Anonymkode: a4204...30c

Skrevet

Jeg har heller ikke fått skatteoppgjøret enda. 

Anonymkode: aaf4d...25e

Skrevet

Ikke jeg heller. Jeg hadde forsåvidt glemt det til jeg så denne tråden, så nå fikk jeg den gledelige nyheten om penger til gode en gang til egentlig. 😊

• Liker 1
Skrevet

På tide at innlandet betaler ut restskatt også, treige som faen,. Nye raskere lösning btw.

Ohja, en måneds ferie skall man jo selvfölgelig har mens det er fortsatt massevis av folk som venter på pengene sine, 🤬

Skrevet

Jeg har heller ikke fått mine. Spent på om de kommer inn senere idag.

Anonymkode: 8e159...49c

Skrevet

Det er helt utrolig… Skatteetaten snakker jo mot hverandre i kommentarfeltene på Facebook også… først sier de at de kun sender ut skatteoppgjør 1 gang i uka (Torsdager), så plutselig skriver de at det også kan forekomme at det sendes ut andre dager i uka. Folk er flyforbanna, dette inkludert meg selv. Aldri noen gang måttet vente så lenge. Folk prøver å ringe inn, sende mail osv. Umulig å få tak i de er det også. Kan lure på hvor mange inkompetente idioter det sitter på det kontoret der. Blir man tatt ut til kontroll skal man også få brev i posten om dette btw. Komisk hvor raske de er når det er snakk om hva folk må betale i restskatt å. Tragisk hele greia. 

Anonymkode: dabb9...c4c

Skrevet

Flyforbanna?

Er man så avhengig av disse pengene burde du heller justert skattekortet. 

• Liker 2
Skrevet

Det er vel en grunn til at du ble tatt ut i kontroll. Hva har du gjort galt?

Anonymkode: 04939...85d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er vel en grunn til at du ble tatt ut i kontroll. Hva har du gjort galt?

Anonymkode: 04939...85d

Blir man tatt ut til kontroll skal man få brev om dette i posten skriver skatteetaten selv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Flyforbanna?

Er man så avhengig av disse pengene burde du heller justert skattekortet. 

Mange som ikke har fått skatteoppgjøret sitt. Skjønner at folk reagerer jeg 👍🏼 Om man er avhengig av pengene er urelevant. Ikke alle som har så mye å rutte med og er fra før vant til å få pengene i Juni. Da blir det frustrasjon. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Mange som ikke har fått skatteoppgjøret sitt. Skjønner at folk reagerer jeg 👍🏼 Om man er avhengig av pengene er urelevant. Ikke alle som har så mye å rutte med og er fra før vant til å få pengene i Juni. Da blir det frustrasjon. 

Da passer man jo på at man ikke låner bort pengene sine til staten rentefritt.

Anonymkode: 63ea0...5c6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...