AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #1 Del Skrevet 10. august 2021 har bestilt Stockholms tur nå i slutten av august. men skjønner ikke reglene? Må jeg i karantene når jeg reiser inn til stockholm? skal være der i 4-5 dager. og hva når jeg kommer hjem til norge? Kan legge til at jeg har hatt korona for mindre en 6 måneder siden. slipper jeg karantene og greier da?..... Anonymkode: bacf7...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassinach Skrevet 10. august 2021 #2 Del Skrevet 10. august 2021 Tror fullvaksinerte og de som har hatt koronasykdom de siste 6 mnd har fritak fra karantene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @rma Skrevet 10. august 2021 #3 Del Skrevet 10. august 2021 Hvis du er fullvaksinert eller har gjennomgått covid-19 de siste seks månedene (teller fra prøvedato, du må være avisolert) og kan dokumentere det med et gyldig norsk eller europeisk koronasertifikat er du unntatt reisekarantene. Du trenger heller ikke ha med attest på negativ test, fylle ut innreiseregistreringsskjema eller ta test på grensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #4 Del Skrevet 10. august 2021 Inn til Norge: https://www.regjeringen.no/no/tema/Koronasituasjonen/sporsmal-og-svar-om-koronasituasjonen/koronasituasjonen-ofte-stilte-sporsmal-om-karantene/id2702867/#tocNode_3 Innreisekarantene gjelder ikke for personer som kan dokumentere med EU-koronasertifikat at de: er fullvaksinert mot SARS-CoV-2 ved godkjent laboratoriemetode har testet positivt for SARS-CoV-2, med varighet fra avisolering til 6 måneder etter prøvedato. Anonymkode: 2df44...590 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #5 Del Skrevet 10. august 2021 TFatima skrev (4 timer siden): Hvis du er fullvaksinert eller har gjennomgått covid-19 de siste seks månedene (teller fra prøvedato, du må være avisolert) og kan dokumentere det med et gyldig norsk eller europeisk koronasertifikat er du unntatt reisekarantene. Du trenger heller ikke ha med attest på negativ test, fylle ut innreiseregistreringsskjema eller ta test på grensen. Stemmer nesten. Du må fremvise Koronapass. Jeg viste det hele fire ganger på reise til rødt EU land, og hjem igjen. Men når det var scannet var det bare å rusle videre på alle kontrollpostene. Også inn igjen i Norge. Anonymkode: b3a64...0dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #6 Del Skrevet 10. august 2021 Så jeg trenger ikke være i karantene når jeg kommer til Stockholm da!!😅 Anonymkode: bacf7...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå