Gjest Lei meg! Skrevet 20. september 2005 #1 Skrevet 20. september 2005 Heisann! Før helgen bestilte jeg et pudder fra Estee Lauder-eller retter sagt,jeg prøvd å bestille! Fikk en mail fra SN i dag. Jeg er litt dårlig i engelsk og ikke helt inni i dette bestillingsgreiene. Kan noen hjelpe? Det stod følgende: Dear Line Thank you for your order. Sorry,the credit card number you gave us is invalid,so we could not complete the transaction. Please kindly re-order through our website with the correct billing information. We apologise for any inconvenience caused. We look foreard to receiving from you new order. Har jeg skrevet feil credit number? Skal jeg skrive alle nummerene som står på kontonummer? Kan noen forklare meg hva som skjer om man kjøper for over 200 kr? Håper på svar! Hjertlig hilsen fra Line!
Gjest Chica Skrevet 20. september 2005 #2 Skrevet 20. september 2005 Det er ikke kontonummeret du skal skrive, men kortnummeret. Det står på framsiden av kortet.
Felixa Skrevet 20. september 2005 #3 Skrevet 20. september 2005 Kjøper du for over 200 kroner må du betale moms. Tror den er på 25%.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 20. september 2005 #4 Skrevet 20. september 2005 Det er ikke kontonummeret du skal skrive, men kortnummeret. Det står på framsiden av kortet. ← Takk!Takk!Takk! Okay....det står 2 nummer på fremsiden( ) er det det som står med sort skrift-innrissa i kortet? 4 siffer?? Er det det jeg har gjort galt?? For jeg en mail/kvitering på at jeg har betalt når jeg har sendt bestillingen?? Okay,så om jeg bestille for 500 kr så blir det 625 tilsammen som jeg må bestale da? Ikke noe mer?? Og det er helt greit å bestille fra denne siden?!
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2005 #5 Skrevet 20. september 2005 Det er vel 13 siffer el hvis det er visa du har? De er fremhevet i kortet.
Gjest TRÅDSTARTER! Skrevet 20. september 2005 #6 Skrevet 20. september 2005 What? Nå er jeg litt på viddene,tror jeg... Kortnummer, er det 13 siffer? Men jeg har bare 4 siffer? Kontonummeret (baksiden) har jo 11 siffer? At det skal være så vanskelig!
Gjest Gjesta Skrevet 20. september 2005 #7 Skrevet 20. september 2005 Det nummeret som er preget i sølv (eller svart) på framsiden av kortet. HELE nummeret skal med.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2005 #8 Skrevet 20. september 2005 Det nummeret som er preget i sølv (eller svart) på framsiden av kortet. HELE nummeret skal med. ← Ja, jeg har et nummer på 4 siffer i svart litt sånn risset inn på fremsiden-er det det? Ikke noe med 13 siffer?
Gjest Gjesta Skrevet 20. september 2005 #10 Skrevet 20. september 2005 Du kan ikke bestille med minibankkort uten visa. Eventuelt kan du bruke kredittkort ala Mastercard osv.
sushigirl Skrevet 20. september 2005 #11 Skrevet 20. september 2005 Hva slags kort er det du har? Høres ikke ut som noe kredittkort...
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2005 #12 Skrevet 20. september 2005 Jeg har VISA Electron Gud,dette er nesten pinlig!
Gjest Manic Skrevet 20. september 2005 #13 Skrevet 20. september 2005 Ahh Det kan du nok ikke bruke, desverre.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 27. september 2005 #14 Skrevet 27. september 2005 Hvorfor ikke? Hva må jeg ha da? L
Gjest Manic Skrevet 27. september 2005 #15 Skrevet 27. september 2005 For eksempel et VISA kort, da må du være 18 år. Hvis jeg ikke husker feil så er VISA Electron et ungdomskort
Gjest Gitte Skrevet 27. september 2005 #16 Skrevet 27. september 2005 Visa Electron er ungdomskort ja. Kan ikke handle over nettet med det kortet...
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #17 Skrevet 27. september 2005 hei. jepp det er non electron ungdom du har. har hatt det før. men dra til banken din og bestill et visa kort om du er ovber 18 år. koster litt mer. men kan brukes overalt. pluss at du får et mastercard i tillegg, (kredittkort altså). lykke til
Gjest Gitte Skrevet 27. september 2005 #18 Skrevet 27. september 2005 VISA-kort får man vel tilsendt i posten når man har blitt 18
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #19 Skrevet 27. september 2005 nei herregud du. man får jo ikke tilsendt det automatisk. man får vel kanskje en forespørsel. og en kommentar om det hvis man er i banken. man kan jo ikke tvinge på noen visa kort. koster tross alt mer. og electron kan du ha etter du er 18 også.
Gjest TRÅDSTARTER! Skrevet 28. september 2005 #20 Skrevet 28. september 2005 Hei! Tusen takk for svar! Da fikk jeg ihvertfall oppklart dette. jeg er bare 17 år. Bor ikke hjemme heller,så kan liksom ikke få lånt... Da må jeg bare vente 1 år da. Går ikke ann å bestille på norske nettsiden heller da,regner jeg med? Er det ikke noen som selger og som man bare for regning i posten med pakken liksom??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå