AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #1 Skrevet 9. august 2021 Hei! Jeg har vært sammen med samboer i seks år nå, og han fridde for tre år siden. Planen var egentlig å gifte oss om to år, men nå vil han ikke grunnet at jeg er student og at han er ferdigutdannet med en godt betalt jobb. Han forklarer i vage trekk på en måte som jeg forstår at er av økonomiske årsaker. Vi deler allerede mange av utgiftene, og jeg har mye billigere leie i hans leilighet enn studenter flest har, så han er ikke akkurat gjerrig. Jeg har likevel deltidsjobb for å ha mulighet til å betale mest mulig. Jeg vet at jeg har rettigheter på mer hvis vi gifter oss. Det virker som at han tenker at jeg utnytter han ved giftermål, men det er virkelig ikke tilfellett. Det er så utrolig sårt hele greia. Vi (han sier hvertfall det) vil dele livet sammen. Noen som kan tenke seg til årsaken hans? For som sagt, jrg får kun svært vage svar fra han. Anonymkode: 84526...79a