AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #1 Skrevet 9. august 2021 For vi har så store utfordringer med 6 åringen. (Asf og adhd). I går var hun på besøk. Å hun gjentok hele tiden hvor sliten jeg må være, og at det må være tøft å ha en slik krevende unge. Så sa jeg litt spydig tilbake "Ja, det hadde vært godt å kunne fått barnefri innimellom". Så da sier hun at hun unner meg barnefri, men hun makter ikke å passe han. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med innlegget, men hun skal hele tiden syns synd i meg for at jeg blir så sliten.. Det som også er sårt er at hun passer dem andre barnebarna 2-4 ganger i uken. For dem er jo verdens snilleste og roligeste ungene.. Hadde hun kansje passet dem litt mindre, så hadde hun kansje orket å hatt min en kveld eller to ila ett halvår.. Anonymkode: 74147...539
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #2 Skrevet 9. august 2021 Har det helt på samme måte. Både med min mor og svigers. Datter på 9 med asperger og add. "må være så slitsomt for dere dette..." Men orker altså ikke å hjelpe, for mye for de det. Men passer likevel småbarn fra 0 - 3 en hel helg.... Takk for den! Er 4 år siden sist vi hadde barnevakt en kveld. Anonymkode: 4d5d0...da9
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #3 Skrevet 9. august 2021 Bare si det wr da ikke så ille. Han er en fantastisk gutt som vi setter pris på og har det morro i lag med. Vi har så mange fine stunder i lag at du ikke har peiling. Anonymkode: 418d6...9ec
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #4 Skrevet 10. august 2021 Men altså. Jeg kan da synes synd på noen uten at det betyr at jeg vil overta belastningen? Jeg synes synd på fattige mennesker, men jeg vil ikke gi dem mine penger likevel. Jeg skjønner at det er sårt at moren din ikke liker ungen din, jeg hadde nok ikke giddet å kaste bort tiden min på henne mer om jeg var deg, men hvis søsteren/broren din har hyggelige rolige unger det er koselig å være sammen med så kan jeg jo skjønne at hun heller gjør det, som er lystbetont, enn å ha en fæl kveld med et barn hun ikke makter å håndtere. Jeg kjenner at jeg synes veldig synd på deg, men jeg vil likevel ikke bytte ut mitt rolige hyggelige barn uten diagnoser med ditt barn, eller bytte min rause mor som elsker alle sine barnebarn, også de med issues, med din tilsynelatende ganske egoistiske mor. Anonymkode: c720b...6ac 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå