AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #1 Skrevet 9. august 2021 å se en jente sitte overskrevs på noen,gjerne ifm lekeslåssing i skolegåden, tror jeg kan ha vært et av mine første synsinntrykk som tente meg seksuelt. Fitta ble tydelig, og jeg håpet det var hår på. Ligner facesit. Hva tenner du på visuelt? Anonymkode: 50a53...3b0
Bamseklemmer Skrevet 10. august 2021 #2 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): å se en jente sitte overskrevs på noen,gjerne ifm lekeslåssing i skolegåden, tror jeg kan ha vært et av mine første synsinntrykk som tente meg seksuelt. Fitta ble tydelig, og jeg håpet det var hår på. Ligner facesit. Hva tenner du på visuelt? Anonymkode: 50a53...3b0 Hvis du tenner på dette ville jeg ha pratet med helsesøsteren på skolen, hun er flink til å forklare ting. Er du eldre enn 30 år anbefaler jeg fastlegen din. Bare si akkurat det du skriver her, så får han gjøre sin plikt og sende deg videre opp i systemet. 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #3 Skrevet 10. august 2021 Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Hvis du tenner på dette ville jeg ha pratet med helsesøsteren på skolen, hun er flink til å forklare ting. Er du eldre enn 30 år anbefaler jeg fastlegen din. Bare si akkurat det du skriver her, så får han gjøre sin plikt og sende deg videre opp i systemet. Leste du hva han skrev? Han skriver om minner Anonymkode: c7f78...cae 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå