Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal ta eksamen i historie, norsk og samfunnsfag, påbygning etter 23/5 regelen. Hvilke bøker trenger jeg? Mener det er Signal 3 bøkene i norsk, de har jeg allerede bestilt, men ser det har kommet en ny historie bok. Hvordan kan jeg finne ut hvilke bøker jeg trenger? 

Anonymkode: 16568...a55

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger egentlig ikke bøker, du kan lese etter læreplanene/læringsmålene. Samtidig er bøkene greie å ha for å få oversikt raskt og ferdig tilpasset nivået ditt. Du kan se litt i de forskjellige bøkene og se hvilke du liker best.

Anonymkode: fc195...716

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Skal ta eksamen i historie, norsk og samfunnsfag, påbygning etter 23/5 regelen. Hvilke bøker trenger jeg? Mener det er Signal 3 bøkene i norsk, de har jeg allerede bestilt, men ser det har kommet en ny historie bok. Hvordan kan jeg finne ut hvilke bøker jeg trenger? 

Når det gjelder norsk ville jeg sendt bøkene i retur og kjøpt et semester på Ask privatist, da trenger du ikke bøker og er garantert å få hele pensum på en lett og uhyre oversiktelig måte. 

Anonymkode: 19875...9e3

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Når det gjelder norsk ville jeg sendt bøkene i retur og kjøpt et semester på Ask privatist, da trenger du ikke bøker og er garantert å få hele pensum på en lett og uhyre oversiktelig måte. 

Har ikke hørt om Ask før. Har du erfaring med det og vil du fortelle om det? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Har ikke hørt om Ask før. Har du erfaring med det og vil du fortelle om det? 

Brukte det til å ta fag som privatist i 2019-20. Norsk betalte jeg for et helt semester, ca 3000,- verdt hver eneste krone. Videoer med hele pensum, flink lærer. Kunne sende spm til henne om ting jeg lurte på. Flere ulike innleveringer som jeg fikk tilbakemelding og karakter på. Alt var delt opp i temaer, så veldig lett å lære. Quis etter hver video. Og ikke minst: hjelp til fordypningsemnet (særemne). Tror man kan prøve gratis i 24 timer, vel verdt å prøve. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Brukte det til å ta fag som privatist i 2019-20. Norsk betalte jeg for et helt semester, ca 3000,- verdt hver eneste krone. Videoer med hele pensum, flink lærer. Kunne sende spm til henne om ting jeg lurte på. Flere ulike innleveringer som jeg fikk tilbakemelding og karakter på. Alt var delt opp i temaer, så veldig lett å lære. Quis etter hver video. Og ikke minst: hjelp til fordypningsemnet (særemne). Tror man kan prøve gratis i 24 timer, vel verdt å prøve. 

Jeg kan bare stille meg bak dette, TS! Ask er kjempebra, det er kun digital undervisning og koster cirka 3000 kr. per fag. Jeg brukte det for å ta matte 1P, engelsk og samfunnsfag i våres. I høst er det matte 2P. Tar 23/5-fagene for å øke mine konkurransepoeng, vil inn på psykologi profesjon etterhvert. Er kjempefornøyd med Ask! Man får målrettet undervisning, det er effektivt og eksamensrettet. Jeg slipper å ta norsk, men det er jo et veldig stort fag, så er helt enig at det kan være lurt å følge noe undervisning i det. Hos Ask får du også bokliste og anbefalinger om hvordan du bør forberede deg, samt tilgang til gamle eksamensoppgaver. 
Bare spør om du lurer på noe mer. Lykke til!!☺️👏🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...