AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #1 Skrevet 9. august 2021 Hjelpe meg, andre trimester var en drøm og jeg var så lett til beins og ikke lenger kvalm. Nå er jeg fire dager inn i tredje trimester og det føles som ungen har vokst fortere enn magen. Den tuter ut! Har hatt nedpress/stikkinger i hele dag, er plutselig superhormonell og må hvile mye fortere enn før 😭😂 Noen flere i samme båt? Anonymkode: 07b0e...268
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #2 Skrevet 9. august 2021 56 minutter siden, AnonymBruker said: Hjelpe meg, andre trimester var en drøm og jeg var så lett til beins og ikke lenger kvalm. Nå er jeg fire dager inn i tredje trimester og det føles som ungen har vokst fortere enn magen. Den tuter ut! Har hatt nedpress/stikkinger i hele dag, er plutselig superhormonell og må hvile mye fortere enn før 😭😂 Noen flere i samme båt? Anonymkode: 07b0e...268 Har det helt likt!!! Andre var en drom og tredje…gud vet ikke hvor jeg skal gjore av meg. Blir verre og verre for hver dag😢 Anonymkode: b08fc...b75 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #3 Skrevet 10. august 2021 I feeel you! Akkurat likt her og 🙈 jeg er så ufattelig sliten, og kunne faktisk sovet hele døgnet om det var mulig. Har null energi og bare å reise seg fra sofaen er et ork! En haug av nedpress både nedentil og i rompa, støl i ribbeina og en veldig aktiv krabat der inne som ødelegger alt av hvile og nattesøvn. Til å bli gal av 😅 Anonymkode: bf236...3f8 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #4 Skrevet 10. august 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: I feeel you! Akkurat likt her og 🙈 jeg er så ufattelig sliten, og kunne faktisk sovet hele døgnet om det var mulig. Har null energi og bare å reise seg fra sofaen er et ork! En haug av nedpress både nedentil og i rompa, støl i ribbeina og en veldig aktiv krabat der inne som ødelegger alt av hvile og nattesøvn. Til å bli gal av 😅 Anonymkode: bf236...3f8 Heldig..jeg klarer ikke sove selvom jeg er dodstrott…er ubehagelig aa ligge😥 Anonymkode: b08fc...b75 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #5 Skrevet 10. august 2021 Haha! Bra vi er flere 😭❤️ Anonymkode: 07b0e...268
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå