Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelpe meg, andre trimester var en drøm og jeg var så lett til beins og ikke lenger kvalm. 

Nå er jeg fire dager inn i tredje trimester og det føles som ungen har vokst fortere enn magen. Den tuter ut! Har hatt nedpress/stikkinger i hele dag, er plutselig superhormonell og må hvile mye fortere enn før 😭😂

Noen flere i samme båt?

Anonymkode: 07b0e...268

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Hjelpe meg, andre trimester var en drøm og jeg var så lett til beins og ikke lenger kvalm. 

Nå er jeg fire dager inn i tredje trimester og det føles som ungen har vokst fortere enn magen. Den tuter ut! Har hatt nedpress/stikkinger i hele dag, er plutselig superhormonell og må hvile mye fortere enn før 😭😂

Noen flere i samme båt?

Har det helt likt!!! Andre var en drom og tredje…gud vet ikke hvor jeg skal gjore av meg. Blir verre og verre for hver dag😢

Anonymkode: b08fc...b75

• Liker 2
Skrevet

I feeel you! Akkurat likt her og 🙈 jeg er så ufattelig sliten, og kunne faktisk sovet hele døgnet om det var mulig. Har null energi og bare å reise seg fra sofaen er et ork! 

En haug av nedpress både nedentil og i rompa, støl i ribbeina og en veldig aktiv krabat der inne som ødelegger alt av hvile og nattesøvn. Til å bli gal av 😅

Anonymkode: bf236...3f8

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

I feeel you! Akkurat likt her og 🙈 jeg er så ufattelig sliten, og kunne faktisk sovet hele døgnet om det var mulig. Har null energi og bare å reise seg fra sofaen er et ork! 

En haug av nedpress både nedentil og i rompa, støl i ribbeina og en veldig aktiv krabat der inne som ødelegger alt av hvile og nattesøvn. Til å bli gal av 😅

Anonymkode: bf236...3f8

Heldig..jeg klarer ikke sove selvom jeg er dodstrott…er ubehagelig aa ligge😥

Anonymkode: b08fc...b75

• Liker 2
Skrevet

Haha! Bra vi er flere 😭❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...