Gå til innhold

Kicks eller Fredrik&Louisa, hvilken butikk liker du best og hvorfor? 🥰

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
candykiss skrev (12 minutter siden):

Kicks synes de har bedre utvalg.

Hva med service? 

Anonymkode: 6e757...82a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva med service? 

I Kicks butikkene jeg handler i er jeg fornøyd med servicen så langt

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kicks, for de finnes flere plasser og er nærmest der jeg bor, og de har bedre utvalg og mer aktuelle tilbud for meg enn F&L. Servicen er like bra begge plasser(møtte dog en som hadde meget lite peiling på F&L i sommer, mulig han bare var slengt inn som nødvikar den dagen😅). Elsker Kicks, handler flere ganger i måneden(hudpleiejunkie). Er flink til å følge med på tilbud og bruke kuponger, så handler aldri varer til fullpris. Vært gullmedlem i årevis😅 

Anonymkode: e30c4...f7c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kicks er best om jeg måtte velge, men det beste er å handle fra nettet. Synes ikke parfymeri er særlig ok, elendig service og dyrt. Eneste som kan være bra er at man kan lukte på parfymer før man kjøper, eller generelt prøve produkter. Jeg har prøvd å få sjekket foundation mht min hudtype i butikk, men denne fikk helt feil nyanse..

Anonymkode: c43a1...ea9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kicks. Dårlig utvalg og mye dårlig sørvis hos F&L 

Anonymkode: 01453...1df

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pleid å handle mest på Kicks, men har i det siste fått øynene opp for Fredrik og Louisa.

F&L selger Chanel sminke, noe Kicks ikke gjør, de har ofte gode tilbud på feks parfyme, og ser at de har fått inn Fenty Beauty 🙂

Når jeg handler på nett handler jeg stort sett på Kicks.no. Er med i kundeklubben deres, så får flere kuponger derfra. Synes at det har rask levering og har blitt gode på å ikke sende store esker når man bestiller feks en leppestift. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er medlem på både Kicks og F&L. Handler nå omtrent like mye på begge to. Aldri opplevd noe negative ting. Det jeg ikke får på Kicks får jeg på den andre og omvendt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste har jeg foretrukket F&L. Har møtt flinke og serviceinnstilte folk der. Jeg føler Kicks har blitt et sted hvor folk har fått jobb fordi de er i slekt med noen andre som jobber der… (oppleves kunnskapsløse og ikke veldig interessert i jobben sin) 

Anonymkode: bceff...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler kun på nett og jeg sier ja takk begge deler🙂 Har sine fordeler begge to.

Sendingstiden er helt suveren hos begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik og Louisa fordi Kicks på Trondheim Torg har helt elendig service.

Nesten samtlige jeg har møtt der er i alderen 20-24 år og skravler med hverandre uten å si hei, føler meg veldig til bry dersom jeg trenger hjelp... 

Anonymkode: 34542...f6e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fredrik og Louisa fordi Kicks på Trondheim Torg har helt elendig service.

Nesten samtlige jeg har møtt der er i alderen 20-24 år og skravler med hverandre uten å si hei, føler meg veldig til bry dersom jeg trenger hjelp... 

Anonymkode: 34542...f6e

Enig. Hater Kicks på Torget, føler jeg kommer inn i en jenteklubb jeg ikke er velkommen i.

Anonymkode: 2c3b7...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kicks på grunn av utvalg. Her jeg bor er de ansatte veldig hjelpsomme og har masse kunnskap om produktene, men kan bli litt pågående hvis jeg bare vil kikke i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke huske å oppleve bra service på Kicks. 

På F&L er det sånn passe, noen ganger bra, noen ganger ikke så bra, men på Kicks er det alltid dårlig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker begge, men kanskje Kicks best.  Føler de har best utvalg. Mens F&L har gode tilbud innimellom de og, men det er nok kicks som stikker av med seieren ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...