AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #1 Skrevet 9. august 2021 Ok, dere. Jeg trenger hjelp. har i dag overtatt et hus der eier ikke brukte garasjen noe særlig og har etterlatt seg en fjernkontroll til garasjeporten, men den har levd sine bedre dager. 7/10 ganger funker den ikke. Har i dag snakket med eneste leverandøren jeg kjenner til i området som jobber med dette, men de kunne dessverre ikke hjelpe. hvor skal jeg da få tak i ny fjernkontroll?! Google førte meg til f.eks. Portspesialisten.no, men jeg måtte vite hvilken kontroll/modell jeg skulle ha. Står ikke modell på motoren. ser også det selges kloner, men jeg aner ikke hvordan man kloner koden over på kontroll fra f.eks Elkjøp. hjelp en stakkars jente! Anonymkode: c99f9...fdb
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #2 Skrevet 9. august 2021 Letteste er vel å bytte hele greia? Anonymkode: c276b...1fc
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #3 Skrevet 9. august 2021 https://www.jula.no/catalog/bygg-og-maling/beslag/port-garasjebeslag/garasjeportapner/garasjeportapner-377011/ En sånn? Anonymkode: c276b...1fc
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #4 Skrevet 9. august 2021 Kjøpte fra portspesialisten og programmerte manuelt. Generisk modell. Superenkelt. Og om det ikke hadde gått kostet vel modellen jeg prøvde først 250 kroner. Anonymkode: 282fa...3ae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå