AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #1 Skrevet 9. august 2021 Vi er et par i starten av 30 årene. Typiske tidligere vennskap blir «borte» når folk flytter eventuelt får barn, i tillegg til andre vennskap som «fader» ut fordi man vokser fra hverandre. Vi er i utgangspunktet veldig glad i å tilbringe tid sammen så det ideelle hadde vært å finne et vennePAR som begge klikker med, med hvor finner man dette? Anonymkode: 1e715...b65 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #2 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vi er et par i starten av 30 årene. Typiske tidligere vennskap blir «borte» når folk flytter eventuelt får barn, i tillegg til andre vennskap som «fader» ut fordi man vokser fra hverandre. Vi er i utgangspunktet veldig glad i å tilbringe tid sammen så det ideelle hadde vært å finne et vennePAR som begge klikker med, med hvor finner man dette? Anonymkode: 1e715...b65 Overalt. Dere må bare ut å treffe masse ulike typer mennesker Anonymkode: a0425...d7e
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #3 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vi er et par i starten av 30 årene. Typiske tidligere vennskap blir «borte» når folk flytter eventuelt får barn, i tillegg til andre vennskap som «fader» ut fordi man vokser fra hverandre. Vi er i utgangspunktet veldig glad i å tilbringe tid sammen så det ideelle hadde vært å finne et vennePAR som begge klikker med, med hvor finner man dette? Anonymkode: 1e715...b65 Hva liker dere å gjøre? Heng på de stedene dere kan gjøre dette og dere vil møte mennesker og par dere har noe til felles med og kanskje kan bygge videre på:) Anonymkode: 3fe39...6e5 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #5 Skrevet 10. august 2021 Jeg kan ikke snakke for alle, men jeg har fadet ut en tidligere veldig god venninne fordi hun er så opptatt av det der med vennepar, parmiddager etc. Er liksom ikke godt nok å bare være venn. Hvorfor må dere finne et vennePAR? Kan dere ikke sette pris på de vennene dere har, single så vel som par? Anonymkode: 4a42c...290 19
minienthe Skrevet 10. august 2021 #6 Skrevet 10. august 2021 Samboer og jeg har litt det samme problemet (egentlig ikke et problem men ja... Enkelte ganger er det veldig deilig å ha samvær med folk som er på sammre sted i livet). Vi opplever at venner fader litt ut i småbarnsbobla men vi har innfunnet oss med at dette er en overgangsfase og nå som vi har rundet 40 så begynner de å trekke litt ut av bobla og bli sosiale igjen. Vi har så klart hatt kontakt opp igjennom årene men vi har ingen problemer med å se den at i de første årene hvor folk får barn så vil veldig mye sentreres rundt barn og barnas behov. Treffe nye ? Tja, vi møter jo en del via jobb da vi begge jobber i IT-bransjen (overraskende mange er barnfrie der) men interessegrupper for hobbier, "BUB" gruppa på Facebook er jo også et par tips. 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #7 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg kan ikke snakke for alle, men jeg har fadet ut en tidligere veldig god venninne fordi hun er så opptatt av det der med vennepar, parmiddager etc. Er liksom ikke godt nok å bare være venn. Hvorfor må dere finne et vennePAR? Kan dere ikke sette pris på de vennene dere har, single så vel som par? Anonymkode: 4a42c...290 Jeg må si meg enig, synes det kan bli vel krampaktig å på død og liv finne vennepar. Meg og min man har hver våre venner og deres partnere, så finner vi på ting sammen som par av og til eller vi er alene med venne våre. Går ikke rundt og sier vennepar, slik som noen er ekstremt opptatt av. Anonymkode: 9ea5e...d3c 5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #8 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg må si meg enig, synes det kan bli vel krampaktig å på død og liv finne vennepar. Meg og min man har hver våre venner og deres partnere, så finner vi på ting sammen som par av og til eller vi er alene med venne våre. Går ikke rundt og sier vennepar, slik som noen er ekstremt opptatt av. Anonymkode: 9ea5e...d3c Samme her. Hadde noen venninner som var veldig opptatte av dette med å ha vennepar da jeg var singel, og de har jeg faser ut for å si det sånn… Og i tillegg har vi mange venner med barn, skiller ikke på det heller. Anonymkode: a2cf5...78a 2
minienthe Skrevet 10. august 2021 #9 Skrevet 10. august 2021 Vi har faktisk opplevd å ende opp som matchmakere uten å ha planer om det hos oss faktisk 😅 Men ja, jeg er enig i at det kan være lurt å ikke låse seg fast i "par" tanken hele tiden. Ta ting som det faller seg naturlig i sosiale settinger istedet. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #10 Skrevet 10. august 2021 Hvor i landet bor dere da?:) Anonymkode: 1e715...b65
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #11 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-8-10 den 22.02): Hvor i landet bor dere da?:) Anonymkode: 1e715...b65 Det lurer jeg også på. Vi er i samme situasjon som dere, ts. Anonymkode: 09588...a47
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #12 Skrevet 13. august 2021 Kanskje det finnes facebookgrupper eller app? Er jo greit med et vennepar uten barn som gjerne har mer fritid, tid til reise, hytteturer, vinkvelder osv. Vi er i motsatt situasjon. Skulle gjerne hatt venner med barn som vi kan treffe hvor vi voksne og barnet kan være sosial, kanskje reise sammen osv. Anonymkode: f634b...5ad 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #13 Skrevet 13. august 2021 Jeg synes det er rart at vi fortsatt skal segregere så veldig når det gjelder kjønn. Jeg er singel og har mange vennepar. Jeg kan ofte dra på besøk der fordi jeg blir venner med begge, og mine venner er ikke avhengig at det må være en av deres kjønn på besøk. Jeg er venn av begge og vi koser oss sammen. Har veldig mange guttevenner, ville vært rart om de også hadde droppet meg fordi de vil ha parvenner, og jeg ikke hadde vært bra nok. Forstår det ikke helt, men kanskje det er jeg som er rar. Anonymkode: 15e87...893
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #14 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (På 13.8.2021 den 18.37): Det lurer jeg også på. Vi er i samme situasjon som dere, ts. Anonymkode: 09588...a47 Jeg er ikke ts, men det var jeg som lurte på hvor de bodde. Vi er nemlig også i samma situasjon. Vi bor på Romerike, dere da?:) Anonymkode: 1e715...b65
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #15 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er ikke ts, men det var jeg som lurte på hvor de bodde. Vi er nemlig også i samma situasjon. Vi bor på Romerike, dere da?:) Anonymkode: 1e715...b65 Sørlandet her.. 😝 Anonymkode: 09588...a47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå