AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #1 Skrevet 9. august 2021 Jeg må dessverre si at jeg ikke er særlig glad i noe som helst av husarbeid. Jeg gjør det jeg MÅ for å holde huset ok liksom. Misunner mine driftige venninner som rydde hver kveld og svinger seg med vaskekosten hver torsdag, så det er rent og pent til helgen. Desidert kjedelig: tømme oppvaskmaskin og henge opp klær. Det med oppvaskmaskinen er egentlig latterlig, for det tar jo bare 3 minutt!! Kanskje fordi jeg må gjøre det så ofte…. 🤔 Er alene med to barn på 7 og 9 år. Begynner å dressere de sakte, men sikkert Anonymkode: 76e29...8f0
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. august 2021 #2 Skrevet 9. august 2021 Å vaske opp, derfor kjøpte jeg oppvaskmaskin 😉 Henge opp og brette klær. Legge på sengetøy.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #3 Skrevet 9. august 2021 Rydde hver kveld er bortkastet når man har et minimalistisk hjem Jeg bruker 2 min på å rydde før jeg legger meg. Skjønner du må bruke mer tid med barn, men la de rydde leker selv før de legger seg. Jeg har det ikke så skittent at huset må vaskes ned før hver helg. Robotstøvsugeren går annenhver dag, badet tas ukentlig, og gulvet vaskes en gang i halvåret. Når man ikke har dyr eller barn trengs det ikke å vaskes ukentlig. Og ingen gulv har godt av å vaskes så ofte heller. Jeg syns det kjedeligste er å vaske dusj og vaske gulv. Og å brette klær. Anonymkode: 8acdb...a87 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #4 Skrevet 9. august 2021 Kjedelig: vask etter middag, avfall/søppel, støvsuging, vask av bad. Så det gjør mannen. Jeg liker faktisk rydding, alt med klesvask, støvtørk, handling, matlaging. Så gjør nok mest av oss, og da klager han ikke over det jeg ikke gidder. Har du prøvd å sette på en podcast, og sette i gang? Hender jeg står og ser etter mer å gjøre, bare for å kunne høre ferdig. Anonymkode: 2ada7...ea4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #5 Skrevet 9. august 2021 å vaske vaske vaske er kjedelig sukk Anonymkode: 10b9d...bfb 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #7 Skrevet 9. august 2021 Å vaske under sengen. Det er så vanskelig å komme til. Anonymkode: 7d66d...c64
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #9 Skrevet 9. august 2021 Støvsuging, tror det er pga bråket og jeg kan ikke høre på musikk samtidig. Vaske synes jeg er greit, det lukter godt og skinner og jeg kan synge til musikken samtidig. Anonymkode: 2412f...2dd 1
Trolltunge Skrevet 9. august 2021 #11 Skrevet 9. august 2021 Alt som har med klesvasken å gjøre. Hvert steg i det. Oppvaskmaskinen også, men det er ikke min jobb, så det slipper jeg. Innkjøp er også kjedelig, men heller ikke min oppgave. 👍 Rydde og vaske synes jeg er helt greit.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #12 Skrevet 9. august 2021 Badet generelt og spesielt dusjkabinettet. Det er så kjedelig og kronglete! Synes det er ok å støvsuge sånn egentlig, har en støvsuger jeg synes er god å bruke. Problemet mitt er at jeg alltid må rydde i en 20 minutter før jeg en gang kan starte å støvsuge:P Kronisk rotekopp... Anonymkode: 82a53...b80
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #13 Skrevet 9. august 2021 Støvsuge og vaske gulvet. Anonymkode: 1d287...e10
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #14 Skrevet 9. august 2021 Bytte på senga, gulvvask og å ta ut av oppvaskmaskina de gangene den er full Anonymkode: 29c8a...1ec
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #18 Skrevet 9. august 2021 Vaske vinduer! Det er utrolig kjedelig, heldigvis synes mannen min at det er noe av det morsomste husarbeidet så han tar seg av det. Anonymkode: 5adc9...7a1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #19 Skrevet 9. august 2021 Syns alt unntatt handling og matlaging er dritkjedelig. Har flyttet fra liten leilighet til 160 m2 enebolig over 4 etasjer, blir helt deprimert over alt husarbeid som må gjøres 😟 Anonymkode: 2e73e...8ec
tirben Skrevet 9. august 2021 #20 Skrevet 9. august 2021 Vaske kjøleskap er det jeg misliker mest. Og vaske skuffer og skap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå