Gjest Gjest_Bloomy_* Skrevet 7. oktober 2005 #21 Skrevet 7. oktober 2005 Anbefaler www.asiaforum.no hvor det meste dreier seg om Thailand. Mye kunnskap blandt folkene på det forumet. Jeg selv bor størsteparten av året i Thailand og kan jo selvfølgelig anbefale det som reisemål. Si fra om du lurer på noe mer
Huldra:) Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter #22 Skrevet 8. oktober 2005 Anbefaler www.asiaforum.no hvor det meste dreier seg om Thailand. Mye kunnskap blandt folkene på det forumet. Jeg selv bor størsteparten av året i Thailand og kan jo selvfølgelig anbefale det som reisemål. Si fra om du lurer på noe mer ← Tusen takk Bloomy! Det var et godt web-tips :bukke:
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #23 Skrevet 9. oktober 2005 jeg var i Krabi ca en måned i februar-mars og vi hadde ikke så veldig bra vær men helt greit. Fra Krabi går det båter til Really beach, phra nang beack, Koh Poda (ALDELES NYDELIG), Phi Phi og mangen andre flotte steder . Så Krabi er forsåvidt en flott plass og ta utgangspunkt i. Det er jo en turist plass men du har alikevell mangen muligheter. Desuten er ikke stranden på Krabi noe fin så du må nesten ta båt... (10 min, 10 kr) Men du mye da i ferien...
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #24 Skrevet 9. oktober 2005 tsunamien har jo foresten lagt store ødeleggelser på phi phi,men phi phi var uannsett oppskrytt...
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #25 Skrevet 13. oktober 2005 2 juledag????? thailand???? neitakk.......
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2005 #26 Skrevet 17. oktober 2005 Litt spesielt å ville dra til Thailand andre juledag kanskje - på årsdagen for tsunamien. Men ellers vil jeg si at jeg anbefaler sterkt å dra rett på bryllupsreise etter bryllupet. Når man har planlagt en dag i kanskje ett helt år, er det fint om det ikke blir hverdag med en gang. Vi giftet oss i august i fjor og dro rett på bryllupsreise til Thailand. Var i Bangkok, Kambodsja og så på Koh Chang, og hadde vel bare regn en gang. Ikke noe problem å være der selv om det skulle være regntid. Vi hadde en fantastisk ferie.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå