AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #1 Skrevet 9. august 2021 Jeg er kvinne,snart 50 år. Har et langt ekteskap bak meg og barn. Er skilt. Et forhold etter det som varte i 3 år. Mye turbulens . Jeg elsker menn, men forakter de samtidig. Har aldri vært forelsket eller utforsket kvinner, men nyter synet av de. Er det innenfor å søke kvinnelige bekjentskaper,,eller er jeg desillusjonert? 😅 Så glad i det maskuline aspektet seksuelt, men i hverdagen gir de ikke nok. Føler de er gnomer 😎, og egoister. Unge kvinners styrke ,skjønnhet og ambisjoner har alltid sjarmert meg. De eldre kvinners visdom og nærhet,,noe jeg ønsker ? Er en fisk på land. Innspill? Fra dere som er biseksuelle eller lesbiske. På forhånd takk. Anonymkode: 6286b...165
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #2 Skrevet 9. august 2021 Ikke prøv damer fordi du misliker menn. Gjør det om du liker damer! Anonymkode: ca5d1...ec2 3
Gjest ABM Skrevet 9. august 2021 #3 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er kvinne,snart 50 år. Har et langt ekteskap bak meg og barn. Er skilt. Et forhold etter det som varte i 3 år. Mye turbulens . Jeg elsker menn, men forakter de samtidig. Har aldri vært forelsket eller utforsket kvinner, men nyter synet av de. Er det innenfor å søke kvinnelige bekjentskaper,,eller er jeg desillusjonert? 😅 Så glad i det maskuline aspektet seksuelt, men i hverdagen gir de ikke nok. Føler de er gnomer 😎, og egoister. Unge kvinners styrke ,skjønnhet og ambisjoner har alltid sjarmert meg. De eldre kvinners visdom og nærhet,,noe jeg ønsker ? Er en fisk på land. Innspill? Fra dere som er biseksuelle eller lesbiske. På forhånd takk. Anonymkode: 6286b...165 Finn deg en ordentlig mann isteden
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #4 Skrevet 9. august 2021 Du føler menn er gnomer. OK Karen. Jeg har mastergrad og ekspertstilling, kan løpe ringer rundt deg intellektuelt og særs orden i sysakene i hverdagen. Har du kanskje vurdert om problemet er deg selv? Og valg av menn? Anonymkode: deb74...cd4 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #5 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er kvinne,snart 50 år. Har et langt ekteskap bak meg og barn. Er skilt. Et forhold etter det som varte i 3 år. Mye turbulens . Jeg elsker menn, men forakter de samtidig. Har aldri vært forelsket eller utforsket kvinner, men nyter synet av de. Er det innenfor å søke kvinnelige bekjentskaper,,eller er jeg desillusjonert? 😅 Så glad i det maskuline aspektet seksuelt, men i hverdagen gir de ikke nok. Føler de er gnomer 😎, og egoister. Unge kvinners styrke ,skjønnhet og ambisjoner har alltid sjarmert meg. De eldre kvinners visdom og nærhet,,noe jeg ønsker ? Er en fisk på land. Innspill? Fra dere som er biseksuelle eller lesbiske. På forhånd takk. Anonymkode: 6286b...165 Jeg har kjent på dilemmaet ditt som bifil. Fra motsatt side. Jeg som kvinne data kvinner og syntes de var vakre, sexen var også bra og praten òg, men det var noe i hverdagen som ikke fungerte. Litt av problemet var nok meg, at jeg lett falt for uselvstendige damer og så ble frustrert over at de var så uselvstendige 😄 Min kvinnelige eks sa faktisk til meg, kanskje du hadde passa bedre med en mann. Så nå har jeg data menn noen år, og vært gift med en, og etter ekteskapet brøt sammen har jeg tenkt på damer igjen, men igjen- jeg faller for feil damer. Det slår ikke feil 🤡. Nå er jeg sammen med en mann som kler seg i pene strømper når vi har sex. Jeg pleier å si at han er den beste dama jeg har data og med ingen av feilene til menn 😉 Det er såklart litt overdrevent. Men det er noe i det. Han har både dette veldig selvstendige som jeg liker godt ved menn og det myke, hengivne som jeg liker ved damer. Det er ingenting i veien for å oppsøke nye miljøe live eller på nett. Kanskje oppdager du mer hva du tiltrekkes av og som passer deg. Anonymkode: ca5d1...ec2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå