Gå til innhold

Hadde du giddet dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Dytt

Anonymkode: 1abb9...dd4

Nå har du fått mange menneskers mening. Så og si alle sier de ikke ville reist hvis de var i din situasjon. Likevel fokuserer du på den ene kommentaren som sier at du bør dra.

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har tenkt litt sånn jeg også, å bare se hvordan han er når jeg er der om hvordan det hadde utviklet seg i helgen. Har til og med tenkt tanken om å bare reise å gi beskjed når jeg er halvveis å skrive til han om at nå er jeg på vei hvor og når skal vi møtes? Eller virker det bare helt sykt å gjøre? Er snakk om strekning Bergen Stavanger. Om jeg ikke gjør det hvor lang tid skal jeg gi han før jeg selv kontakter han ang detaljene for helgen?

Anonymkode: 1abb9...dd4

Dra hvis du vil dra, men nå har du fått folks mening. Det virker ganske sykt å bare dra uten å bekrefte noe mer før helgen, men gjør som du vil.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Carrot skrev (12 minutter siden):

Da kunne vi sett på den malingen sammen for jeg er så enig! 

Da er vi 3😂

• Liker 1
Skrevet

Jeg virkelig hater desse tomlene som blir slengt tilbake som svar på en melding. 
De kunne like godt ha svart « Ok, samma det» 

Ring han og fortell at du har likt han godt, men du sliter med den passive holdningen han har vist etter han har invitert deg på besøk, og at det virker lite interessant fra hans side. 
Er det noe vits? 

Anonymkode: b612a...551

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

At du følger med på at han er mye pålogget er egentlig irrelevant. Folk må få lov å slappe av med sosiale medier uten å bli overvåket. Syns personlig det er en skikkelig uting. 

Men, jeg hadde ikke giddet å dra på helgebesøk til en jeg ikke hadde god kontakt og kjemi med. Hadde minst forventet et "gleder meg til du kommer på besøk" og litt detaljer fra hans side i løpet av uka. 

Nå gidder ikke jeg slike spill heller med å skulle la vær å være den første som tar kontakt, jeg er direkte, og forventer at en mann er det samme. 

Anonymkode: ff7a9...884

På tide å slappe av litt ass 🤣

Anonymkode: fd365...f90

Skrevet

Akkurat hatt med en lignende fyr å gjøre.... Og kommentarene her fikk meg til å smile, og tenke at jeg tok rett avgjørelse igår.... Jeg er ferdig med han.

Og det var tommel opp kommentarene deres som gjorde meg 100% sikker.

Han var en type som var av og på, kunne invitere men hørte ikke stort fra han..... Mye tommel opp når jeg delte ting fra mitt liv.

Var invitert i helgen, men hørte ikke stort....holdt på å bare droppe det.... Men kom noen meldinger rett før... Angående mat.... Ikke at han gledet seg til jeg kom, selv om det denne gangen var lenge siden sist. Jeg nølte men jeg hørte ikke på magefølelsen.....

Han behandlet meg dritt i helgen, jeg dro hjem tidlig, og han håndterte det rævva etterpå. Han unnskyldte ikke egen dårlig oppførsel.... Men at jeg følte at han hadde behandlet meg dritt......

Jeg ser når dere forteller om tommel opp folk.... At det stemmer, i etterkant..... De bryr seg bare ikke nok og er ikke verdt innsatsen eller tiden vår.

Så til TS, dropp det. La han heller ta kontakt, la han jobbe for oppmerksomheten og tiden din. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...